Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Marzi Nyman improvisoi ja kertoo improvisoinnista tänään klo 19
1 2
Norppa78
17.07.2015 20:15:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Piti oikein kuunnella tuot adream theatheria ja no joo olihan se...... totanoin, Rushia on varmaan kuunneltu sillä taholla veikkaisin, että oikein antaumuksella. Taitavaa ja tarkkaa soitantaa heidän livevedossaan, mutta ei kyllä taida pahemmin olla improvisoinnille tilaa siinä setissä. Aika täyteen ladattua musaa, ei tilaa hengittää. Pitää kuunnella lisää koska oli niin raskassoutusta etten jaksanut kuunnella kuin viitisen minuuttia.
 
Jep, on se hyvä että on saatavilla paljon eri vaihtoehtoja musiikin saralta että kaikille löytyy jotain mieluisaa :)
Lähinnä ihmettelen tässä miten joku jaksaa vetää jotain yhden miehen ristiretkeä bändiä vastaan. Jos ei itse tykkää niin homma selvä, mutta siinä vaiheessa kun alkaa julistamaan ns "faktoja" miksei kenenkään muunkaan pitäisi siitä diggailla, niin alkaa olemaan olemaan aika syvissä vesissä..
 
hallu
17.07.2015 20:58:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Norppa78: Jep, on se hyvä että on saatavilla paljon eri vaihtoehtoja musiikin saralta että kaikille löytyy jotain mieluisaa :)
Lähinnä ihmettelen tässä miten joku jaksaa vetää jotain yhden miehen ristiretkeä bändiä vastaan. Jos ei itse tykkää niin homma selvä, mutta siinä vaiheessa kun alkaa julistamaan ns "faktoja" miksei kenenkään muunkaan pitäisi siitä diggailla, niin alkaa olemaan olemaan aika syvissä vesissä..

 
Totta turiset elämän rikkaus ja suola on musiikki :-).
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
Sergei Fallinen
17.07.2015 20:59:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kampela77: En kyllä edellisessä viestissä viitannut mitenkään sinuun, joten tämä purkaus tuntuu aiheettomalta. Mulla on aina ollut käsitys, että olet kohtalaisen menestynyt ihminen. Sitä paitsi en fanita DT:tä. Kauhean paha mieli tuli tuollaisesta hyökkäyksestä. En jaksa nyt kinastella kanssasi enempää.
 
Jaa no anteeksi sitten. Mulla on ollut vähän hermo kireällä viime aikoina niin taisin siksi luulla että tuo oli henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi tarkoitettu ja ylireagoin vähän. Jätetään tämä nyt sitten vaikka tähän taas tällä kertaa.
 
Lunnu
17.07.2015 22:10:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Norppa78: Jep, on se hyvä että on saatavilla paljon eri vaihtoehtoja musiikin saralta että kaikille löytyy jotain mieluisaa :)
Lähinnä ihmettelen tässä miten joku jaksaa vetää jotain yhden miehen ristiretkeä bändiä vastaan. Jos ei itse tykkää niin homma selvä, mutta siinä vaiheessa kun alkaa julistamaan ns "faktoja" miksei kenenkään muunkaan pitäisi siitä diggailla, niin alkaa olemaan olemaan aika syvissä vesissä..

 
Kun on nuori niin mielipiteet on niin ehdottomia ja oikeita... ;-)
 
Nostalgy is not what it used to be
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «