Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eartrainingiä
1
Vilppu
04.03.2003 20:24:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelinpa heittää vinkiksi kaikille jotka ovat kyseisen toiminnan tärkeäksi huomanneet: tarkistakaapa ohjelmat nimeltä GNU Solfege ja Functional ear trainer. Nettiosoitteita ei nyt muistu mieleen, mistä nuo saisi imutettua, mutta eiköhän ne googlaamalla löydy. Itse olen kumpaakin jo jonkun aikaa käyttänyt ja hyväksi ja _todella_ hyödylliseksi havainnut. Niin, ja kumpikin on ihka ilmainen.
 
funkypick
05.03.2003 08:20:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelinpa heittää vinkiksi kaikille jotka ovat kyseisen toiminnan tärkeäksi huomanneet: tarkistakaapa ohjelmat nimeltä GNU Solfege ja Functional ear trainer. Nettiosoitteita ei nyt muistu mieleen, mistä nuo saisi imutettua, mutta eiköhän ne googlaamalla löydy. Itse olen kumpaakin jo jonkun aikaa käyttänyt ja hyväksi ja _todella_ hyödylliseksi havainnut. Niin, ja kumpikin on ihka ilmainen.
 
Lisäksi vielä Earmaster 4.0, josta saa ainakin kokeiluversion ilmatteeksi ja sitten muutaman päivän päästä pitää olla jo salasana. Muutama taisi olla 21 päivää.
 
You can play anything on any chord as long as you phr^H^H^H play it fast enough.
funkypick
05.03.2003 09:12:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä aihetta sivuten, tietääkö kukaan ohjelmaa, jolla voisi opetella kätevästi esim nuoteista soittoa. Ja siis ilman midi-soitinta, eli audiona singnaali sisään. Kertokaa niin en aloita itse tekemään :)
 
You can play anything on any chord as long as you phr^H^H^H play it fast enough.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «