Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kiko Loureiro
1 2
antnis
01.04.2015 18:41:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vittuilukin on hedelmällisempää kuin Kikon kuunteleminen.
 
silhouette
01.04.2015 19:28:37 (muokattu 01.04.2015 19:30:54)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

antnis: Vittuilukin on hedelmällisempää kuin Kikon kuunteleminen.
 
No, mä olen sitten varmaan onnellisemmassa asemassa, kuin sinä, koska mä tykkään hyvinkin paljon muusikoista mitä sun sivulla on listattuna plus myös Kikon tapaisista kitaristeistä joita tässäkin ketjussa on jo aika paljon haukuttu. Ja, ei millään pahalla, mutta jotenkin vaan kuulosta umpimieliseltä ja katkeralta valitukselta aina kun tämä sama teema "tekniset kitaristit vs. ei-tekniset kitaristit" toistuu loputtomissa eri keskusteluissa. Voisit ihan hyvin perustella, miksi sun diggaaman old-school-rokki on parempaa kuin Kikon tyyliset tekniset kitaristit? Mutta, niin kuin sanottu, niin mä olen onnellisemmassa asemassa koska mä saan molemmat genret mitä kuunella, old-schoolin sekä nykypäivän kitaristit.
 
Aina voi yrittää.
Kampela77
01.04.2015 19:30:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: No, mä olen sitten varmaan onnellisemmassa asemassa, kuin sinä, koska mä tykkään hyvinkin paljon muusikoista mitä sun sivulla on listattuna plus myös Kikon tapaisista kitaristeistä joita tässäkin ketjussa on jo aika paljon haukuttu. Ja, ei millään pahalla, mutta jotenkin vaan kuulosta umpimieliseltä ja katkeralta valitukselta aina kun tämä sama teema "tekniset kitaristit vs. ei-tekniset kitaristit" toistuu loputtomissa eri keskusteluissa. Voisit ihan hyvin perustella, miksi sun diggaaman old-school-rokki on parempaa kuin Kikon tyyliset tekniset kitaristit? Mutta, niin kuin sanottu, niin mä olen onnellisemmassa asemassa koska mä saan molemmat genret.
 
Ei kannata Atniksesta välittää. Sen ruokavalio taitaa koostua pelkistä sitruunoista.
 
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Jucciz
01.04.2015 19:36:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kampela77: Ei kannata Atniksesta välittää. Sen ruokavalio taitaa koostua pelkistä sitruunoista.
 
Juhlapyhinä raparperia.
antnis
01.04.2015 21:20:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ootte aina yhtä söpöjä. Eikä se ole ongelma, että Kiko on tekninen vaan se, että hän tekee hissinusaa. Kaikki tekniset soittajat eivät tee, joten en ymmärrä vastakkainasettelua.
 
Kampela77
01.04.2015 21:37:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

antnis: Ootte aina yhtä söpöjä. Eikä se ole ongelma, että Kiko on tekninen vaan se, että hän tekee hissinusaa. Kaikki tekniset soittajat eivät tee, joten en ymmärrä vastakkainasettelua.
 
Mähän kirjoitin aika lailla vastaavaa jo tämän ketjun ensimmäisessä vastauksessa, mutta muotoilin vain mielipiteeni hieman nätimmin. Sulla ei vain ole sosiaalisia taitoja niinkuin mulla. Kaikki musta tykkää kun olen niin kiva!
 
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
silhouette
01.04.2015 22:05:12 (muokattu 01.04.2015 22:06:41)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

antnis: Ootte aina yhtä söpöjä. Eikä se ole ongelma, että Kiko on tekninen vaan se, että hän tekee hissinusaa. Kaikki tekniset soittajat eivät tee, joten en ymmärrä vastakkainasettelua.
 
Okei, homma selvä, ollaan söpöjä ja niin edespäin. Mutta, sano mulle ihan huvikseen, että ketkä tekniset kitaristit sun mielestä tekee hyvää ei-hissimusiikkia? Se olisi kyllä mukava kuulla.
 
Aina voi yrittää.
antnis
01.04.2015 22:50:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: Okei, homma selvä, ollaan söpöjä ja niin edespäin. Mutta, sano mulle ihan huvikseen, että ketkä tekniset kitaristit sun mielestä tekee hyvää ei-hissimusiikkia? Se olisi kyllä mukava kuulla.
 
Aika moni on tehnyt varmaan vähän sekä että, esim. John McLaughlin. No sanotaan vaikka Bireli Lagrene.
 
silhouette
01.04.2015 23:21:40 (muokattu 01.04.2015 23:24:15)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

antnis: Aika moni on tehnyt varmaan vähän sekä että, esim. John McLaughlin. No sanotaan vaikka Bireli Lagrene.
 
John McLaughlin on kyllä loistava, olen itsekin tykkäillyt paljon varsinkin miehen Mahavishnu levyistä. Tuo Bireli Lagrene on taas mulle tuntematon kitaristi, mutta täytyypä heti tutkia sitä jos vaikka vaihteeksi taas osuisi kultasuoneen.
 
Lisäys: Aika makea versio kaverilla on Milesin "So Whatista".
 
Aina voi yrittää.
ReBeat
02.04.2015 04:39:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoin biisi on Dilemma:
 
https://www.youtube.com/watch?v=r8SoMzC-gGw
https://www.youtube.com/watch?v=MStlIQ_vLf0
https://www.youtube.com/watch?v=zvVu5HsPZSs
 
Dramaturgisesti mucho bueno sång.
 
Ilelee
03.04.2015 10:51:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: Joo, jatketaan vaan. =)
 
Kiko voisi olla ihan hyvä kitaristi Megadethin riveissä, ja itse en ole enää pahemmin Megadethistä tykännyt Countdownin jälkeen. Nykyinen Broderick vaikuttaa kyllä hyvälle tyypille ja ihan okei kitarisitlle, mutta luulen, että Kiko olisi Megadthissä vielä parempi. Reippaasti. Broderickin soolotkin on uusimmilla levyillä jotenkin huonon ja epävireisen kuuloisia.

 
Ja nyt se on virallista ja uutisesta päätellen Kikosta tuli ihan virallisesti Megadethin jäsen (eikä vain laina uudelle levylle).
 
http://www.megadeth.com/news/kiko-l … iro-angra-officially-joins-megadeth
 
Hyvä valinta Taavilta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «