Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: STEPHEN CARPENTER
1
Mucician
30.11.2014 14:44:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mo! Mitä mieltä ootte ton Carpenterin soitto-tekniikasta, taidoista ym.. Satun omistamaan ton stef b-8:n (signaturen) joka 8-kielisenä on ihan hyvä mutta ks. signature pikkasen häiritsee..koska mitä enemmän Stephen:n kitara juttuja kuuntelentutkin sitä köyhemmältä se alkaa vaikuttaa..(muutama sointuote ja näitä vaihtelemalla mennään joka biisi) Toivottavasti oon väärässä.. Kertokaahan jotain positiivista.. KIITÖÖÖS!!

Musiikin Palvoja.....
Megadethh2
01.12.2014 20:38:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä noilla nimikkokitaroilla voi soittaa muutakin kuin kyseisen kitaristin tuotoksia, on jopa suositeltavaa ; ). Jos se kitara on itsessään hyvä niin mitään ongelmaahan ei pitäisi olla. Carpenterista tai Deftonesista en tiedä juuri mitään joten niistä en mitään osaa sanoa valitettavasti.

https://soundcloud.com/vihaleipa
sustain65
01.12.2014 21:54:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Megadethh2: Kyllä noilla nimikkokitaroilla voi soittaa muutakin kuin kyseisen kitaristin tuotoksia, on jopa suositeltavaa ; ). Jos se kitara on itsessään hyvä niin mitään ongelmaahan ei pitäisi olla. Carpenterista tai Deftonesista en tiedä juuri mitään joten niistä en mitään osaa sanoa valitettavasti.

Niinpä. Minä en edes tiennyt koko Carpenterista kun ostin oman seiskani joka on ko. kitaristin signature-malli. Myyjä kertoi asiasta kokeillessani kitaraa. Ostin sen siitä huolimatta. Ja hyvä on edelleen. Enkä itse asiassa ole vieläkään muistanut edes kuunnella, että minkälaista sen tyypin soittelu on. Hyvä kun muistutitte! :)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti