Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kunnon herkkua Van Halen-faneille
1
silhouette
06.10.2014 15:38:05 (muokattu 06.10.2014 15:44:22)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koska tykkäilen kovin Van Halenista, niin olihan se pakko ostaa tällainen:

http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=0739044931

Ja, oli sen verran hyvä, halpa ja kattava Van Halen tabulatuuri-kirja, että pakko jakaa tämä myös muiden VH-fanien kanssa. Ja, kirja sisältää koko Van Halenin tuotannon niin tavallisilla nuoteilla, kuin tabulatuureilla miinus uusin levy "Different Kind Of Truth", sekä kappale "Your No good" joko puuttuu kokoelmasta ilmeisesti jonkin lakisäädöksen takia. Toivottavasti kuitenkin saatte tästä paljon irti ja tykkäätte yhtä paljon kuin minä. Näitä biisejä on hieno soitella =)

Aina voi yrittää.
Gritsen
07.10.2014 14:05:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vau, tuhat plussaa sulle. Tosi halpa vieläpä, toivottavasti on tabit jotenkin sinnepäin kun EVH:n elävää soittoa on välillä vaikea nuotintaa tekemättä vaativaa tutkimustyötä livevideoiden jne kanssa.

"Nyt tarjoan sinulle virtuaalioluen kirjoituksesi johdosta, kippis!" - jazzmies
silhouette
07.10.2014 14:26:27 (muokattu 07.10.2014 14:27:14)

Gritsen: Vau, tuhat plussaa sulle. Tosi halpa vieläpä, toivottavasti on tabit jotenkin sinnepäin kun EVH:n elävää soittoa on välillä vaikea nuotintaa tekemättä vaativaa tutkimustyötä livevideoiden jne kanssa.

Okei, kiva, että tykkäsit! Ja, olen samaa mieltä, tuossa on kyllä vastinetta rahoille ja itse opus on joku noin 10 centtiä paksu, ehkä enemmnkin, että kyllä siinä soitettavaa riittää ja muutenkin tuo on ainakin mun mielestä tabitettu hyvin ja kaikin puolin tarkasti =)

Aina voi yrittää.
Gritsen
22.10.2014 11:15:31

silhouette: Okei, kiva, että tykkäsit! Ja, olen samaa mieltä, tuossa on kyllä vastinetta rahoille ja itse opus on joku noin 10 centtiä paksu, ehkä enemmnkin, että kyllä siinä soitettavaa riittää ja muutenkin tuo on ainakin mun mielestä tabitettu hyvin ja kaikin puolin tarkasti =)

Nyt tuli kirja mullekin ja eiköhän tästä tiiliskivestä riitä hauskaa pitkäksi aikaa. Kiitos vinkistä!

"Nyt tarjoan sinulle virtuaalioluen kirjoituksesi johdosta, kippis!" - jazzmies
iPadGuitarist
22.10.2014 22:57:06

Pakkohan oli tilata tuohon hintaan. Kiitos vinkistä, plussaa

B-tone-flat
23.10.2014 03:31:09

Samaten täällä. Tuli ilmoitus että ovat postittaneet tuon Van Halen kirjan. 10 päivää tilauksesta kesti. Nyt sitten vielä pari päivää ennen kun on noudettavissa paikalliselta ärrältä. Tilasin tämän ihan kokeeksi halvan hinnan takia. Katselin jo tilausta tehdessä että mitä muuta on tarjolla lähinnä musaan liittyen kuten elämänkerrat, dokkarit jne. Nyt kun tietää että homma toimii niin uutta tilausta sisään vaan.

Marshall Amps have a Black Tone and thundering sound of a good ol' Alabama Train.
Pelimonni
01.11.2014 04:48:07

Eetu on ylipäällikkö.

opel99
12.11.2014 20:00:59

isot plussat tästä vinkistä,ei ole tuollainen kitaristin raamattu kyllä hinnan kiroissa.

ei se ikä vaan asenne
silhouette
12.11.2014 22:34:41 (muokattu 12.11.2014 22:34:57)

opel99: isot plussat tästä vinkistä,ei ole tuollainen kitaristin raamattu kyllä hinnan kiroissa.

Mukavaa jos kaverit tykkää tästä, itselleni tuo ainakin on juuri tuollainen "raamattu", hienoa kun kaikki on kerrankin kunnolla yhdessä paketissa. =)

Aina voi yrittää.
opel99
13.11.2014 20:10:06

nyt on van halen raamattu tilattu ja odottavan aikahan on tunnetusti pitkää.....

ei se ikä vaan asenne
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti