Muusikoiden.net
08.12.2016

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ilmaiset kitaransoiton opetussivut
1
silhouette
06.04.2013 23:38:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä mieltä olette näistä minun kitaranopetus sivuistani jotka sain viimein aikaiseksi hyvän ystäväni avustuksella:

http://freelicks4you.nettisivu.org/

Kaikenlaiset vinkit ovat kyllä erittäin tervetulleita. Yritän sillä tavalla parannella sivuja kaikin tavoin ja lisäillä ajan kanssa lisää parempaa sisältöä sivuille.

Kiitos!

Aina voi yrittää.
Arkka
07.04.2013 00:22:05

Ylipäätään oon sitä mieltä, että kitarointitiedon ja muutenkin minkä vaan oman osaamisen jakaminen on aina siistiä. Eli hyvähyvä!

Sellanen tuli tosin mieleen, että jos et saa senttiäkään ite noista mainoksista muuta kuin palveluina, niin on myös mahdollista jakaa sivut netissä ilmaiseksi mainoksitta, tai niin, että mainossentit tulee omaan liiviin. Toki jos palvelu toimii ja on hyvä omaan juttuus, eikä kiinnosta säätää teknisten asioiden kanssa liikaa, niin go for it, saattaa olla parempikin, mutta toisaalta se on käyttäjälle vähän luotaantyöntävää kun ruudulle ekana tulee mainos.

sepisti
07.04.2013 11:04:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä löysin vain kaksi "licksiä". Missä sitä opetusta oli tarjolla?

silhouette
07.04.2013 11:34:07 (muokattu 07.04.2013 12:54:16)

sepisti: Mä löysin vain kaksi "licksiä". Missä sitä opetusta oli tarjolla?

Sivuston opetus tapahtuu kitaralikkien muodossa niin kuin sivuston esittelytekstissä lukee. Ja, likkejä ei ole vielä sivustolla kuin kaksi koska emme ole kerennyt laittaa vielä enempää, mutta lisää on kyllä tulossa.

Aina voi yrittää.
sustain65
07.04.2013 13:21:17

Oma kokemukseni on että pelkät kitaralikit nuotteina tai tabeina ilman ääninäytettä eivät ole kovin hyödyllisiä. Ääninäytteen tai alkuperäisäänitteen olemassaolo muuttaa tilanteen täysin.

Snapo
07.04.2013 15:36:34

Mulle "licksit" särähtää korvaan aika pahasti. Licki on ihan ok ujuttaa kotimaisen kielen sekaan mutta että väännetään monikon monikkoa nii äh. Toisekseen, tässä johdetaan jonkun verran harhaan jos tuota pidetään opetussivustona.

"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
silhouette
07.04.2013 15:44:49 (muokattu 07.04.2013 15:49:06)

Snapo:Toisekseen, tässä johdetaan jonkun verran harhaan jos tuota pidetään opetussivustona.

Kerro ihmeessä tarkemmin, että millä tavalla tässä johdetaan harhaan? Kyllä minä ainakin ihan rehellisesti teen tätä pelkästä tekemisen ilosta. =)

EDIT: itse asiassa olen samaa mieltä sinun kanssa "licksien" korvaan särähtämisessä ja muutan ne kohta ehdottamaasi muotoon. Kiitos siitä!

Aina voi yrittää.
Kampela77
07.04.2013 21:27:52

Snapo: Mulle "licksit" särähtää korvaan aika pahasti. Licki on ihan ok ujuttaa kotimaisen kielen sekaan mutta että väännetään monikon monikkoa nii äh. Toisekseen, tässä johdetaan jonkun verran harhaan jos tuota pidetään opetussivustona.

Snapo saatana. Erehdy aina pitämään sinua Jormazina tuon avatarin takia. Mokoma klooni.

Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Jkob
08.04.2013 07:38:23

Satuin lukemaan tuon englanninkielisen pätkän myös, kaipaisi pientä säätöä jos sivut halutaan ottaa tosissaan.

Ja kännykällä selaillessa tuo mainos on todella rasittava

Wanking is timeless
silhouette
08.04.2013 11:30:34 (muokattu 08.04.2013 12:20:52)

Jkob: Satuin lukemaan tuon englanninkielisen pätkän myös, kaipaisi pientä säätöä jos sivut halutaan ottaa tosissaan.

Viitsitkö millään kertoa, että millä tavalla voisin parantaa tuota englanninkielistä tekstiä ja mikä siinä sinun mielestä mättää? Täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että sivut ovat vielä täysin keskeneräiset ja itse asiassa minulla on eräs ystävä joka kääntää huomenna tuon suomenkielisen esittelytekstin englanninkielelle. Nykyinen käännös on minun tekemä ja - ilmeisesti - en ole kovin hyvä englannissa. Mutta, kiitos =)

Aina voi yrittää.
sepisti
08.04.2013 14:09:54

Onko nuo lickit sun itse kehittämiä? Sun pitäisi myös jotenkin selittää niiden ideaa ja sitä, miten niitä tulisi soittaa. Muuten tällä ei ole, anteeksi vaan, mitään tekemistä opetussivuston kanssa. Jokainen voi etsiä netistä tabulatuureja ja nuotteja ja soitella niitä. Sinähän haluat jakaa osaamistasi, eikö?
Kaikkein parasta olisi, että kuvaat itsesi soittamassa kaikki nuo lickit (joista käyttäisin mielummin sanaa harjoitus) ja uppaat ne youtubeen ja linkität sitten ne omalle sivustollesi. Toki säilytät nuo nuotit sivustollasi myös.

Jkob
08.04.2013 14:19:36

silhouette: Viitsitkö millään kertoa, että millä tavalla voisin parantaa tuota englanninkielistä tekstiä ja mikä siinä sinun mielestä mättää? Täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että sivut ovat vielä täysin keskeneräiset ja itse asiassa minulla on eräs ystävä joka kääntää huomenna tuon suomenkielisen esittelytekstin englanninkielelle. Nykyinen käännös on minun tekemä ja - ilmeisesti - en ole kovin hyvä englannissa. Mutta, kiitos =)

Voin laittaa sulle sähköpostilla ehdotuksen. Voisit toki miettiä täysin suomalaisen sivuston tekemistä myös. Ainakin erottuisit massasta

Wanking is timeless
silhouette
08.04.2013 14:38:41

Jkob: Voin laittaa sulle sähköpostilla ehdotuksen. Voisit toki miettiä täysin suomalaisen sivuston tekemistä myös. Ainakin erottuisit massasta

Laita ihmessä sähköpostia. Otan neuvoja kiitollisena vastaan =)

Aina voi yrittää.
silhouette
08.04.2013 14:42:03

sepisti: Onko nuo lickit sun itse kehittämiä? Sun pitäisi myös jotenkin selittää niiden ideaa ja sitä, miten niitä tulisi soittaa. Muuten tällä ei ole, anteeksi vaan, mitään tekemistä opetussivuston kanssa. Jokainen voi etsiä netistä tabulatuureja ja nuotteja ja soitella niitä. Sinähän haluat jakaa osaamistasi, eikö?
Kaikkein parasta olisi, että kuvaat itsesi soittamassa kaikki nuo lickit (joista käyttäisin mielummin sanaa harjoitus) ja uppaat ne youtubeen ja linkität sitten ne omalle sivustollesi. Toki säilytät nuo nuotit sivustollasi myös.

Kyllä, lickit on minun kehittämiä vaikka toki niissä on vaikutteita muilta kitaristeilta. Mutta, mitä mieltä olet: jospa saisin laitettua sivustolle ns. ääninäytteen video-kuvauksen sijaan? Auttaisiko/parantaisiko se ehkä yhtään asiaa? Sellaista olen itse miettinyt jo aikaisemmin.

Aina voi yrittää.
rize88-
08.04.2013 19:50:15

silhouette: Kyllä, lickit on minun kehittämiä vaikka toki niissä on vaikutteita muilta kitaristeilta. Mutta, mitä mieltä olet: jospa saisin laitettua sivustolle ns. ääninäytteen video-kuvauksen sijaan? Auttaisiko/parantaisiko se ehkä yhtään asiaa? Sellaista olen itse miettinyt jo aikaisemmin.

Tuo olisi mielestäni ihan hyvä vaihtoehto. Ei välttämättä mitään upotettuja tubevideoita, vaan selkeät ääniraidat riittää.

sepisti
08.04.2013 22:34:12

silhouette: Kyllä, lickit on minun kehittämiä vaikka toki niissä on vaikutteita muilta kitaristeilta. Mutta, mitä mieltä olet: jospa saisin laitettua sivustolle ns. ääninäytteen video-kuvauksen sijaan? Auttaisiko/parantaisiko se ehkä yhtään asiaa? Sellaista olen itse miettinyt jo aikaisemmin.

Varmasti auttaisi asiaa. Lähinnä ajattelin kuvaa siksi, että se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti