Muusikoiden.net
08.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pop&Jazz-konsaan pyrkivä kitaristi
1
Rectifier96
06.04.2013 14:08:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!

Oon 17-v poika Helsingistä, ja oon hakemassa Arabian Pop&Jazz-konservatorioon muusikon tutkintoon, sähkökitara pääaineena.

Soitan yleensä joku 2-5 tuntia päivässä, josta keskittynyttä harjoittelua suurin osa.

Mulla on 6 tutkintoa klassisen musiikin puolelta, 2 nokkahuilusta, yksi trumpetista ja 3 klassisesta kitarasta. Oon tehnyt kymmeniä klassisen musiikin keikkoja, kirkoissa, seurakunnissa, syntymäpäivillä, kevätkonserteissa, jne, jne.. lisäksi oon tehnyt kaikki teoriat 3/3-seen asti (paitsi että ne on vähän unohtunut, kun sain hommat hoidettua 6-luokalla).

Oon ollut neljässä bändissä, ja sen lisäksi viellä parissa nokkahuilutriossa (hahah :DD) ja puhallinorkesterissa, eli orkesterikokemusta on varmaan yli 5 vuoden ajalta.

Olen enimmäkseen metallimiehiä, mutta soitostani kyllä kuuluu myös blues ja jazz, joista olen myös erittäin kiinnostunut.

Mulla on selkeät tavoitteet mihin tähdätä, sitten kun olen(jos pääsen) suorittanut muusikon tutkinnon loppuun. Aion tähdätä siihen, että voisin elää metallilla, mutta jos se ei onnistu, niin soittelen sitten siinnä sivussa pop/jazz/rock/blues-bändissä.

Olen hyvin tietoinen siitä, että paikan saaminen on aika sairaan vaikeeta. Mutta voin sanoa, että jos tänne pääsen, niin niistä kolmesta vuodesta saattaisi kyllä tulla elämäni parhaimmat vuodet.

http://www.youtube.com/watch?v=KtwsZQEDOxk

http://www.youtube.com/watch?v=F7wJ0Wne4Es

^ tuossa on pari pätkääni tältä vuodelta.

okei, ettehän te voi sanoa, että pääsenkö vai en, voitte vain veikata.. Mutta olisi kiva tietää, mitä muut ajattelevat, ja että mitä erityisiä teoria-juttuja mun pitäis harjoitella.

Anteeksi, jos kirjoitus kuulosti vähän sekalaiselta, en oikein voi sille mitään..

sepisti
06.04.2013 19:13:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei muuta kuin onnea pääsykokeisiin.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti