Muusikoiden.net
07.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ongelmia G-kielen vaihtamisen kanssa
1
Metal Jewel
13.10.2012 15:27:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaako joku sanoa miksi kieli ei pysy tremolossa kiinni kun viritän kielen ylöspäin oikeaan vireeseen? Tietyn verran kun olen kieltä kiristänyt niin se vain napsahtaa irti tremolosta. Käytössä on edge kolmonen..

Timo Tolkki: "Mä en riko kieliä, mä rikon kitaroita."
Räkkipeli
13.10.2012 18:24:50

Tarkista että kieli menee pohjaan asti sinne kielipesään ennen kuin kiristät, ja kiristä kunnolla. Joskus kieli saattaa jäädä vain pienesti kiinni jos ei huolehdi että menee pohjaan asti.

Metal Jewel
13.10.2012 20:06:42

tuohon olen kiinnittäntkin huomiota mutta ei vain millään meinaan pysyä kielipesässä kun jännitettä on paljon

Timo Tolkki: "Mä en riko kieliä, mä rikon kitaroita."
Räkkipeli
14.10.2012 13:11:22

Kiristä tiukemmalle.

vvaltsu
15.10.2012 10:41:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko se kitara kuinka vanha? Se lukituspala saattaa olla kulunut, kokeilepa kääntää se toisinpäin.

I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin
tender.insanity
15.10.2012 10:49:34

Eikö yksi säie riitä?

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=213032

Ianuarius
15.10.2012 11:54:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite koetin joskus pistää .013 settiä, mut eihän se punottu kieli sielä pysynnä. Nyt on .011 beefy slinky, jossa on .022 toi G-kieli. Se on pysyny jotenkuten, mutta tuntuu että seki vähän nirskuu ja narskuu ja vireen kanssa on pieniä hankaluuksia.

The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein
Todd
18.10.2012 19:14:40

Kannattaa hinkata sitä kieltä siellä tallan reunaa vasten siellä sisällä edestakaista likettä,se hioo pois pienet metalliröpelöt joihin se saattaa jäädä punonnasta tai muusta kiinni. Ainiin mutta se oli gee. No,postaan silti.

Käännän napojen polariteetin tämän kävyn ja paperiklemmarin avulla. Sitten teen suprajohteen merivedestä ja kuolleesta oravasta. -Angus MacGyver
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti