Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: sointuja
1
yksoksa
25.03.2012 18:40:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olisiko joku niin ystävällinen että jaksaisi kaivaa mulle soinnut jari sillanpään kappaleeseen LIA. olen yrittänyt mutta ei tiedot eikä sointutaju riitä. kiitos

Jucciz
28.03.2012 16:55:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Väität vakavalla naamalla, ettet nähnyt tätä ketjua?

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=125203

Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Wild String Of Voodoo Strat
28.03.2012 21:15:31

Luulin tämän olevan aihe, johon vastaus olisi ollut Ted Greenen Chord Chemistry ja Modern Chord Progressions, mutta ei.

"Music must serve a purpose; it must be part of something larger than itself, a part of humanity." - Pablo Caslas
yksoksa
29.03.2012 22:23:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz, jos oli mulle tarkoitettu toi "vakavalla naamalla" niin en ollyt tutustunut kyseiseen linkutykseen. mutta nyt olen.

Jucciz
30.03.2012 01:05:22

yksoksa: Jucciz, jos oli mulle tarkoitettu toi "vakavalla naamalla" niin en ollyt tutustunut kyseiseen linkutykseen. mutta nyt olen.

Sullepa sulle. Ensi kerralla tonne yhteisketjuun, kato kun ei siitä mitään tuu, että joka biisiä varten avataan tämmöinen samanlainen ketju. Ihmettelin vaan kun olit jo 2008 rekisteröitynyt, ettei neljässä vuodessa ole jelppikerho löytynyt...

Ei tähän ny maailma kaadu, mut tiiätpähän jatkossa. :)

Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti