Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Apua tarvitaan pikaisesti / Johanna Kurkela!
1 2 3
tender.insanity
14.02.2012 18:14:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz:
Ollaan kyllä aikamoisia pahiksia Titorin kanssa. Hinnoittelu sentään on aika linjassa.

 
Missä on kilpailu? Pistä nyt euro alemmas, niin saat Titorin asiakkaat. Vai onko teillä joku herrasmieskartelli?
 
Karipiirto
14.02.2012 18:33:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Missä on kilpailu? Pistä nyt euro alemmas, niin saat Titorin asiakkaat. Vai onko teillä joku herrasmieskartelli?
 
Monopoli. Kaikki hintojen polkijat lintataan tai ainakin käräytetään jollain tekaistuilla lapsityösyytöksillä. :D
 
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!"
tender.insanity
14.02.2012 18:42:25 (muokattu 14.02.2012 18:43:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Piti kuunnella toi kysytty biisi: http://www.youtube.com/watch?v=-3kLSwiwcgU
 
Oikeasti, ihan kauhea kappale. Johanna Kurkela jo aiheutti fyysistä pahoinvointia Rakkauslaulu -jollotuksellaan. Kaiken kruunaa tuo schuchina. Schuhischee enempi kuin schalkkareiden Katariina. Schhhhhhhhhhhh..
 
Pahoittelen, mutta kerroinpa mielipiteeni.
 
Karipiirto
14.02.2012 19:46:10 (muokattu 14.02.2012 19:46:46)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua harmittaa kyllä kanssa Kurkelan kappaleiden jäänti niin heikoiksi kun kyseessä on kuitenkin osaava ja (ennen kaikkea) hurjan kaunis laulaja. Ainakin harvat osuudet Sonata Arctican viimeisellä levyllä olivat mielestäni (anteeksi jo valmiiksi) levyn ainoaa sykähdyttävää antia. Mieluusti soisin hänelle paljon sykähdyttävämpiä kappaleita.
 
Edit. Niin ja tosiaan tuo schuhina on pantu merkille. ;)
 
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!"
Jucciz
15.02.2012 00:19:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eniten Kurkelan laulussa häiritsevät etenkin fraasien lopussa tosi usein viljellyt melismat, eli pitkät vokaalit, joissa heitetään varsinaisen sävelen kaveriksi ylä- ja alapuolisia korusäveliä. Yksi tai kaksi siellä tai täällä menee, mutta liiallisina efekti on sama kuin Zakk Wylden pinch harmonc:eissa: juuri muuhun ei enää osaakaan kiinnittää huomiota ja alkaa vain ärsyttää.
 
Taitava ja näyttävä laulaja, mutta kieltämättä menee vähän hukkaan kun yhdentekevää kappalemateriaalia on aika lailla.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «