Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: kielistä..
1
kkesti
07.03.2011 11:24:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo, nyt ois kuuskielisessä .13 .17 .30 .42 .52 .70 kielet, 10-52 setistä otettu kielet josta .10 otettu pois ja alas laitettu .70, eli tarkotus ois ADADGH vireessä käyttää ja AEADGB vireessä, uskaltaako laittaa BEADGB vireeseen, hirvittää että riittääkö floikan kolme jousta pitämään B vireen kun melko paksu b:hen tuo .70

Krice
07.03.2011 12:01:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeilemalla se selviää. Itse ajattelin muuten siirtyä 9-setistä 8-settiin. Kasit rokkaa parhaiten.

cr4b
07.03.2011 13:41:28

Krice: Kokeilemalla se selviää. Itse ajattelin muuten siirtyä 9-setistä 8-settiin. Kasit rokkaa parhaiten.

Mistä niin ohkaisia edes saa?

If I played that any faster, your minds would blow up, 'cos I'm so amazing. I'm the best.
kkesti
07.03.2011 13:43:11

cr4b: Mistä niin ohkaisia edes saa?

8-38 kielisettejä on. ties minkälaiseen vireeseen saa. eadgbe kahta oktaavia ylempää :D

Krice
07.03.2011 13:48:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cr4b: Mistä niin ohkaisia edes saa?

Kaupasta.
http://www.thomann.de/fi/ernie_ball_2225.htm

Hillboy
09.03.2011 20:26:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kkesti: joo, nyt ois kuuskielisessä .13 .17 .30 .42 .52 .70 kielet, 10-52 setistä otettu kielet josta .10 otettu pois ja alas laitettu .70, eli tarkotus ois ADADGH vireessä käyttää ja AEADGB vireessä, uskaltaako laittaa BEADGB vireeseen, hirvittää että riittääkö floikan kolme jousta pitämään B vireen kun melko paksu b:hen tuo .70

Mulla on ollut vastaava setti kiinni ja B-vireessä oli. Kitara oli tosin kiinteätallainen. Kyllä rymisi! (Tosin tuollaisella vireellä mennään mielestäni jo niin rankasti basson reviirille, että huh...) Epäilisin kyllä, että lisäjousia tarvitaan, että saat tallan sellaiseen asentoon, että intonaation säädön saa onnistumaan.

- L

"Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville
kkesti
10.03.2011 10:29:17

Hillboy: Mulla on ollut vastaava setti kiinni ja B-vireessä oli. Kitara oli tosin kiinteätallainen. Kyllä rymisi! (Tosin tuollaisella vireellä mennään mielestäni jo niin rankasti basson reviirille, että huh...) Epäilisin kyllä, että lisäjousia tarvitaan, että saat tallan sellaiseen asentoon, että intonaation säädön saa onnistumaan.

- L

noh, arvaappas mihin vireeseen mää tungin tuon setin. normi C vireeseen, siinä kyllä floikka oli melko kulmassa :d

Hillboy
13.03.2011 11:37:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kkesti: noh, arvaappas mihin vireeseen mää tungin tuon setin. normi C vireeseen, siinä kyllä floikka oli melko kulmassa :d

jos täällä olis "tykkää"-nappula niinku facessa, olisin jo painanu. :D

Jjuuu lisää jousia vaan... tai jäykempiä nykysten tilalle...

"Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti