Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muusikoiden.netin toivelaulukirja
1 2
Raist
07.05.2010 13:41:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun kukaan muu ei tätä sankarillista aktia tee, niin avaanpa ketjun asialle. Tässä versio, jonka sain omaan sähköpostiin.
 
Systeemi ei käsittääkseni nyt kauheasti loukkaa tekijänoikeuksia, en tavoittele tällä minkäänlaista kaupallista hyötyä enkä pyri viemään kenenkään artistin tuloja. Jos jollakulla on virallisia julkaisuja jonkin kappaleen nuoteista tms, ottakoon yhteyttä, niin poistan pyynnöstä kyseiset transkriptiot arkistosta.
 
Tiedosto on .zip arkisto ja sen saa auki XP:n omalla purkutyökalulla tai esim. 7-zip nimisellä ohjelmalla.
 
http://koti.mbnet.fi/raist/tiedostot/mntoivelaulut.zip
 
F_Lame
07.05.2010 14:32:00 (muokattu 07.05.2010 14:45:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä hyvä. Vielä kun jaksais printtailla tuolta kansiollisen niin sais ihan hyvän kokoelman biisejä, joita ne jurpot aina pubikeikoilla toivoo.
 
Huippubiisi tuolla muuten toi "thomanntilaus041206" :D
 
E: Tuolla zipin sisällä oli toisessa zipissä nuo samat tavarat (Kaikki biisit.zip). Paketin koosta sais puolet pois kun ton poistais.
 
"When they say less is more, that is bullshit. Less is less and more is more. Simple as that." -Yngwie Malmsteen
strophe
07.05.2010 17:59:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoa hienoa! Kiitoksia!
 
~Volyymi korvaa puuttuvan taidon~ http://www.youtube.com/vonpalmhoff
Raist
08.05.2010 01:53:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

F_Lame: Hyvä hyvä. Vielä kun jaksais printtailla tuolta kansiollisen niin sais ihan hyvän kokoelman biisejä, joita ne jurpot aina pubikeikoilla toivoo.
 
Huippubiisi tuolla muuten toi "thomanntilaus041206" :D
 
E: Tuolla zipin sisällä oli toisessa zipissä nuo samat tavarat (Kaikki biisit.zip). Paketin koosta sais puolet pois kun ton poistais.

 
Zippi ja tilaus poistettu, kiitti palautteesta. Uudelleen upittu, pitäs vieläkin löytyä linkin takaa.
 
Uudelleennimeän biisejä tonne jahka jaksan. Jos on muita kuin siihen liittyviä huomautuksia niin olis ilo kuulla, notta saadaan paketista parempi.
 
Jokza2002
07.06.2010 10:09:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh... pakko kommentoida, kun on pakko saada loistaa jossakin :-) Siis tosi hyvä kokoelma, ja vaatii ison työn, ja luulisin, että ei kenenkään pitäisi vetää hernettä nenään tällaisesta. Vähän huvitti, kun ensimmäisenä lauluna on kappale nimeltä 1(2), joka oli America-yhtyeen "Horse with no name", joka oli merkittty Kansas-yhtyeen biisiksi! Kyllähän siinä vähän samaa on kuin "Dust in the Windissä", jota taas on joissakin yhteyksissä väitetty Moody Bluesin kappaleeksi. Tällaista tämä on.
Mutta, vielä kerran, kiitos hienosta kokoelmasta, ja kiitos Fillarille, joka lähetti tämän linkin:-)
 
Joksa
 
Raist
07.06.2010 15:30:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole uudelleennimennyt biisejä vaan uppasin vaan nuotteja ja transkriptioita mitä mulle lähetettiin. Jos tosta nyt paremman haluais niin samaan formaattiin ois sama muuntaa ja nimetä kaikki uusiks, mutta ei jaskane.
 
Oan
11.06.2010 00:55:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Raist: En ole uudelleennimennyt biisejä vaan uppasin vaan nuotteja ja transkriptioita mitä mulle lähetettiin. Jos tosta nyt paremman haluais niin samaan formaattiin ois sama muuntaa ja nimetä kaikki uusiks, mutta ei jaskane.
 
Jos jossain välissä saat noi uudelleennimettyä, niin voisitko riisua ääkköset nimistä (tai mitä siellä ?-symbolien takana nyt ikinä onkaan). Jostain syystä mulla kone herjaa noista, eikä suostu purkamaan kaikkia biisejä.
 
Voi olla, että on vain mun henkilökohtainen kyynel, mutta sanonpahan silti.
 
"I asked for a peppermint, I asked for her to get one."
Raist
11.06.2010 04:46:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oan: Jos jossain välissä saat noi uudelleennimettyä, niin voisitko riisua ääkköset nimistä (tai mitä siellä ?-symbolien takana nyt ikinä onkaan). Jostain syystä mulla kone herjaa noista, eikä suostu purkamaan kaikkia biisejä.
 
Voi olla, että on vain mun henkilökohtainen kyynel, mutta sanonpahan silti.

 
Mikä käyttis ja arkistointiohjelma sulla on?
 
ramop
05.11.2010 19:18:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

saisinko minäkin tuon toivelaulukirjan? kiitos
 
ramop82@luukku.com
 
gemisti
05.11.2010 21:25:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ramop: saisinko minäkin tuon toivelaulukirjan? kiitos
 
ramop82@luukku.com

 
No sieltähän se on linkistä imeskeltävissä?
 
plussaa zipistä, kattava paketti!
 
she sounds like a bag of cats Purple Reckoning
hevikukko
06.11.2010 04:51:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Upea teos!! Kiitos tästä!
 
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
Stone
10.11.2010 22:07:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kovan duunin olet tehnyt!
Jopa minäkin innostuin edes hetkeksi soittelemaan Agentsia:)
 
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua. -Keith Richards"
strophe
30.01.2012 21:45:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan tätä enää saatavilla mistään? Linkki ei toimi ja menin vahingossa poistamaan nuotit koneelta. Ottaa päähän.
 
I am the black wizards.
washburn
01.02.2012 12:42:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua kiinnostais kans. Jos joku viittis vaikka sähköpostiin lähettää..
 
Live long and prosper.
Juuleppi
01.02.2012 19:09:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://dl.dropbox.com/u/60041246/mntoivelaulut.zip
 
Pistän zipin joksikin aikaa tyrkylle, että halukkaat saa napattua laulukirjan talteen.
 
M.A.C.H.O. #19 "Don't disturb my friend, he's dead tired."
washburn
01.02.2012 20:02:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuleppi: http://dl.dropbox.com/u/60041246/mntoivelaulut.zip
 
Pistän zipin joksikin aikaa tyrkylle, että halukkaat saa napattua laulukirjan talteen.

 
Kiitos kaunis..
 
Live long and prosper.
Alicia
05.02.2012 19:07:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuleppi: http://dl.dropbox.com/u/60041246/mntoivelaulut.zip
 
Pistän zipin joksikin aikaa tyrkylle, että halukkaat saa napattua laulukirjan talteen.

 
Kiitos! Kattava paketti =)
 
"Puh?" "Mitä, Nasu?" "Tarkistin vain, että olet siinä."
Tupsuh
20.06.2012 16:39:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostelen nyt vanhankin aiheen, mutta tämä on varsin hyödyllinen paketti. Aikanaan sen latailin täältä, mutta vanhan koneen hajottua meni minun toivelaulukirjani siinä sitten.
 
Joten onko tätä pakettia enää saatavilla mistään? Varmasti olisi hyödyllinen opus kaikille soittajille.
 
MaQ
26.06.2012 09:55:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 
Joten onko tätä pakettia enää saatavilla mistään? Varmasti olisi hyödyllinen opus kaikille soittajille.

 
Mulla olis kotona tuo ja voin laittaa jonnekkin jakoon jahka täältä mökiltä pääsen takas. Mut jo jollakulla olis tuo niin laittakaapa linkkiä ku olis tarvesta itelläkin tälle päivää
 
Mr.Sit.com
26.06.2012 11:15:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MaQ: Mulla olis kotona tuo ja voin laittaa jonnekkin jakoon jahka täältä mökiltä pääsen takas. Mut jo jollakulla olis tuo niin laittakaapa linkkiä ku olis tarvesta itelläkin tälle päivää
 
Tää kyl rupes kiinnostamaan. Mistä kappaleista on siis kyse?
 
Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara - '"Heh heh juum", sanokaa minun sanoneen.' - Skywriter
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «