Muusikoiden.net
10.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pääsykokeisiin ilman taustanauhaa
1
Garoul
30.03.2010 13:23:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon hakemassa kansalaisopiston pop&jazz-linjalle kitaralla, ja pääsykokeissa pitäisi soittaa vapaavalintainen kevyen musiikin kipale. Etsiskelenkin nyt biisiä, jossa yksi kitara olisi niin kantava elementti, ettei tarvitsisi käyttää taustanauhaa, ja ottaisin erittäin mielelläni ehdotuksia vastaan. Sekä akustiselle että sähkökitaralle suunnatut biisit kelpaavat. Akkaripuolelta oon miettiny Mason Williamsin Classical Gasia, mutta taitaa olla mulle vähän liian haastava.. Jotain tuon tyyppistä kuitenkin. Kiitoksia erittäin paljon jo etukäteen kaikille jotka vaivautuvat ehdottamaan jotain.

"Myydään myös vahvistin, jossa särö, kaiku, treble." - muuan myynti-ilmoitus kaupan seinällä
F_Lame
30.03.2010 14:27:01 (muokattu 30.03.2010 14:27:19)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Garoul: Oon hakemassa kansalaisopiston pop&jazz-linjalle kitaralla, ja pääsykokeissa pitäisi soittaa vapaavalintainen kevyen musiikin kipale. Etsiskelenkin nyt biisiä, jossa yksi kitara olisi niin kantava elementti, ettei tarvitsisi käyttää taustanauhaa, ja ottaisin erittäin mielelläni ehdotuksia vastaan. Sekä akustiselle että sähkökitaralle suunnatut biisit kelpaavat. Akkaripuolelta oon miettiny Mason Williamsin Classical Gasia, mutta taitaa olla mulle vähän liian haastava.. Jotain tuon tyyppistä kuitenkin. Kiitoksia erittäin paljon jo etukäteen kaikille jotka vaivautuvat ehdottamaan jotain.

Ite joskus suunnittelin samanlaiseen tilanteeseen Liquid Tension Experimentin Hourglass biisiä. Tiiä miten ois toiminu..en koskaan hakenu.

"When they say less is more, that is bullshit. Less is less and more is more. Simple as that." -Yngwie Malmsteen
Raist
30.03.2010 19:13:43

F_Lame: Ite joskus suunnittelin samanlaiseen tilanteeseen Liquid Tension Experimentin Hourglass biisiä. Tiiä miten ois toiminu..en koskaan hakenu.

Niin, hyvä biisi mikäli Kaasu on liian hankala. Saman tien kannattaa opetella Paradgim Shift, sekin toimii yksin hyvin ja on aika helppo.

Claptonilla on ihan hyviä biisejä.

Tonski
30.03.2010 19:18:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Raist: Paradgim Shift, sekin toimii yksin hyvin ja on aika helppo.

...helppo?

ihku
Juuleppi
30.03.2010 19:25:24

Tonski: ...helppo?

Ihan iisi.

M.A.C.H.O. #19 "Don't disturb my friend, he's dead tired." | Ei helv..ei saatn! Käsi missä?!?
F_Lame
30.03.2010 19:42:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Raist: Niin, hyvä biisi mikäli Kaasu on liian hankala. Saman tien kannattaa opetella Paradgim Shift, sekin toimii yksin hyvin ja on aika helppo.

Nyt ei kyllä tää kommentti menny mulle yhtään jakeluun.

"When they say less is more, that is bullshit. Less is less and more is more. Simple as that." -Yngwie Malmsteen
r0b1n
30.03.2010 23:36:14

Sarkasmimittari värähteli...

Koska raskaan musiikin soittajista löytyy kiistatta tämän hetken taitavimmat kitaristit. Poikkeuksia toki on, mutta pääsääntöisesti asia on kuitenkin näin. -kruise
geeza
01.04.2010 12:07:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soita se Erotomanian kohkaus-soolo.
Ei pitäs tuottaa vaikeuksia, jos omistat metronomin.

Toinen vaihtoehto on soittaa joku akustinen fingerstylemunanhiplaus-sovitus jostain mageesta rallista. Sovitat vaikka jonkun Popedan biisin tuollain uusiksi.

"I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti