Muusikoiden.net
09.12.2016

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Matt Tuck & Padge Paget (Bullet For My Valentine)
1
apinaristi
02.12.2009 15:08:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä viime aikoina perhetynyt tällästen kaverien bändiin (Matt Tuck & Padge Paget) eli Bullet For My Valentineen ja mielestäni nämä soittaa ihan hyvin tällästä heavy voittosta musiikkia, mutta mitä oon kuullu ni usein jengi lynkkaa samantien ko. bändin et "liika teiniä" jne jne. Mut mä tykkään aika paljonkin herrojen soitosta, mutta mitä mieltä m.netin kansa on kyseisestä bändistä että osaako he soittaa yhteen, toisiaan tukien ja vielä niin että kuulostaa hyvältä? Ja ihan vapaasti saa pistää negatiivistakin kommenttia jos on aihetta. Kiitos jo etukäteen.

Vladi
02.12.2009 15:17:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa a, mitä nyt noista sanois. Osaahan nuo soittaa, vaikka bändin musiikki on välillä ärsyttävän lällyä ja imelää. Mutta on niillä hyviäkin biisejä. Tuolla Padge Pagetilla on mielestäni suht valoisa tulevaisuus jos jatkaa samaan tahtiin kehittymistä, kuin ekan ja toisen levyn välillä. Vielä vähän teknistä osaamista lisää, niin saadaan aika taitava soolokitaristi. Mutta näin yleisesti ottaen eivät kovin ihmeellisiä kavereita ole soittamaan, löytyy monta samantasoista paria.

Pojat ovat myös Metallicansa kuunnelleet, vaikutteet kuuluvat selvästi.

Kyllä se siitä.
apinaristi
02.12.2009 15:28:56

Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla muitakin samantapaisia pareja.

No kyllä Padge juu sooloja osaa soittaa ja ainakin tyylitajuisemmin kuin hammet. (Toki onhan hänelläkin omat hyvät hetkensä.) Ja se mikä mulle iskee bfmv:ssa niin on kitarakompit ei kyllä kaikki mutta suurin osa.

Vladi
02.12.2009 19:09:22

apinaristi: Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla muitakin samantapaisia pareja.

No kyllä Padge juu sooloja osaa soittaa ja ainakin tyylitajuisemmin kuin hammet. (Toki onhan hänelläkin omat hyvät hetkensä.) Ja se mikä mulle iskee bfmv:ssa niin on kitarakompit ei kyllä kaikki mutta suurin osa.

Avenged Sevenfoldissa on mielestäni "samantasoinen" parivaljakko, tosin kumpikaan heistä ei hoida lauluhommia samaan tapaan kuin Tuck. Muita ei nyt tähän hätään tule mieleen.

Itse kiinnostuin bändistä kans juuri hyvänkuuloisten riffittelyjen takia. Myöhemmin kuitenkin innostus hiipui aika paljon niiden ällöimelien sanoitusten ja sen tietyn "teiniidoli"-meiningin takia. On niillä edelleen hyviä biisejä, kuten vaikka Waking the Demon, mutta en jaksa levyllistä kuunnella putkeen enää millään. :)

Nämä on sitten mielipideasioita, itsepähän aloitit keskustelun ;)

Kyllä se siitä.
apinaristi
02.12.2009 22:17:12

Njuu emmä loukkaannu :D ei oo mun suosikki number 1 :D Mut tsekkaan ton avenged sevenfoldin. No bullet auttaa aina kun haluaa riffinälkäää tyydyttää :P

Skebaristi
02.12.2009 22:17:34 (muokattu 02.12.2009 22:19:03)

No kyllä Padge juu sooloja osaa soittaa ja ainakin tyylitajuisemmin kuin hammet.

Eikai tämä vielä mikään lottovoitto ole.. Joskus ennenkin olen törmännyt samankaltaiseen "ainakin parempi kuin hammet" vertaukseen. :P

Edit. Tosiaan, ei kyseinen bändi juurikaan säväytä. Tylsiä biisejä, enkä noista sooloistakaan mitään erityisen hohdokasta ole löytänyt.

Painajaismainen
03.12.2009 10:06:47

Vladi: Avenged Sevenfoldissa on mielestäni "samantasoinen" parivaljakko, tosin kumpikaan heistä ei hoida lauluhommia samaan tapaan kuin Tuck. Muita ei nyt tähän hätään tule mieleen.

Mites Triviumin Matthew Heafy & Corey Beaulieu. Avenged Sevenfoldissa ei kitarajutut iske minulle niin kovaa mitä laulajan kapasiteetti esim. viimeisimmällä levyllä, vaikka kaverit taitavatkin poseerata jokaisen ilmestyvän kitaralehden kannessa.

"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
apinaristi
03.12.2009 10:22:06

Tota avenged sevenfoldin jotain live juttuja katoin kyllä ne ainakin shown pistää pyöriin ku yleisöstä ottaa kaiffarin laulaan panteraa ja jossain biisissä jotain tyttöjä keimaili lavalla ja se laulaja ainakin eläytyi biiseihin. Tolta triviumilta varmaan tota shogun levyä aattelin kuunnella et millasta settiä ne vetää.

geeza
03.12.2009 10:30:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sevenfoldin kitaristien opetusvideot juutuubista on aika koomista katsottavaa, kuten soittonsa yleensäkin.

If found, please return to the pub.
Painajaismainen
03.12.2009 10:35:23

apinaristi: Tota avenged sevenfoldin jotain live juttuja katoin kyllä ne ainakin shown pistää pyöriin ku yleisöstä ottaa kaiffarin laulaan panteraa ja jossain biisissä jotain tyttöjä keimaili lavalla ja se laulaja ainakin eläytyi biiseihin. Tolta triviumilta varmaan tota shogun levyä aattelin kuunnella et millasta settiä ne vetää.

Shogun on Triviumin levyistä ehkä monipuolisin. Ascendancy on aikalailla metalcorea, tokalla levyllä oltiin kaiketi enemmänkin thrash-tunnelmissa ja viimeisin on kaikinpuolin ihan pätevää heviä. Ei sitä tehokuunteluun jaksa ottaa mutta harvakseltaan kuunneltuna ihan toimivaa settiä.

"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
apinaristi
03.12.2009 10:38:44

Shogun on Triviumin levyistä ehkä monipuolisin. Ascendancy on aikalailla metalcorea, tokalla levyllä oltiin kaiketi enemmänkin thrash-tunnelmissa ja viimeisin on kaikinpuolin ihan pätevää heviä. Ei sitä tehokuunteluun jaksa ottaa mutta harvakseltaan kuunneltuna ihan toimivaa settiä.

Eli pitää varmaankin sitten kaikki levyt kuunnella ettei saa vääränlaista kuvaa bändistä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti