Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Squeal--->POKS!
1 2 3
Sam Hotman
25.02.2008 16:31:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Montako kieltä katkeaa sekunnissa, jos käytät floikkaa?
 
Normaali ihmiset saavat ehkä yhden kielen, mutta suuri mestari Ushimir saa 22 kieltä sekunnissa.
 
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir
lynfäst
25.02.2008 20:27:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei oo vielä kertakaa katkennu kieli floikalla leikkimisen takia. Vaikka rajusti on niitä squealei vedelly ja kaiken lisäks kepissä on vielä lisenssifloikka.
 
joo ei mitää
ushimir
25.02.2008 21:23:34 (muokattu 26.02.2008 17:12:40)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis annoitko juuri äsken lausunnon, jossa kerroit että et osaa jotain juttua?? Jo on aikoihin eletty..
 
Ambituskin on varmaan tota mieltä :S En nyt kovin paljon väitä mitään ja kyllä rikoin alku vaiheessa kieliä kun näin Herman Lin nostavan kitaraa samalla niin mäki alotin mun omalla vähä painavammalla kitaralla :`D Meni lievästi sanottuna kielii siinäki...
 
Kiinnitin taas kammen kun olen siitä pysynyt erossa jo kauan... mutta nyt osaan olla sen kanssa vähän rennommin.
 
E: Eipä mittää... Saa antaa plussaa :D
 
JamesHetfield
26.02.2008 09:29:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ambituskin on varmaan tota mieltä :S En nyt kovin paljon väitä mitään ja kyllä rikoin alku vaiheessa kieliä kun näin Herman Lin nostavan kitaraa samalla niin mäki alotin mun omalla vähä painavammalla kitaralla :`D Meni lievästi sanottuna kielii siinäki...
 
Kiinnitin taas kammen kun olen siitä pysynyt erossa jo kauan... mutta nyt osaan olla sen kanssa vähän rennommin.

 
Ei vitjat, ei voi mitään, pakko antaa plussaa! :''''DDDDDD
 
Pelastit mun aamun! :)
 
Kovaa mättöä: http://www.mikseri.net/artists/?id=67300 uusi demo tulossa huhtikuussa, paremmilla soundeilla! 1.3.2007 Lahden Finlandia-klubilla NIGHT BEYOND CHAOS : Amoral / Profane Omen / Tyranus . Liput 15. Ole siellä!
pulliha
26.02.2008 21:30:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Montako kieltä katkeaa sekunnissa, jos käytät floikkaa?
 
plussaa tästä !
 
fak me
Askorbiinihappo
26.02.2008 22:06:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Normaali ihmiset saavat ehkä yhden kielen, mutta suuri mestari Ushimir saa 22 kieltä sekunnissa.
 
Hoho, tietääköhän ushimir enää itsekään, kuinka kovaa fanitus on tuolla faniklubilla?
 
Niin, ja kysymykseen vastaus, että ei kannata tehdä mitään äkkinostoja, varsinkaan uusilla, paksuilla kielillä.
 
Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI! Ushimir FTW!
brn2sk8
27.02.2008 12:47:02 (muokattu 27.02.2008 12:49:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinka ihmeen voimakkaasti te hakkaatte oikeen kitaraanne? Mulla on elämässäni katkennut kieli tasan kerran, ja se katkes sillon kun reeneissä aloin vaihtaan virettä skittaan kaks sävelaskelta matalemmalle (ei ihan kuoseissa oltu, tämä virevaihtohan on ihan luonnollinen :D) ja ylä E:tä löysätessä aloinkin kiristää, en kuullut mitään ääntä skitasta ja katoin vaan viritysmittarista koska se ois, en tajunnut että kiristin ja naps meni poikki... Se on AINOO kerta kun on katkennut kitarasta kieli, mitä ihmettä te teette kitaroillanne kun ne kielet napsii poikki joillain sillee kahden kolmen viikon välein, ite vaihdan kielet joka skittaan kolmen kuukauden välein ja koskaan ei oo tarvinnut huolehtia siitä katkeisko ne... Enkä itsekkään mikään hellävarainen soittaja ole ainakaan omasta mielestä, mutta jostain syystä en oo saanut kieltäkään katki soittamisellani... Nään sen ihan hyvänä piirteenä..
 
Mutta vielä itse aiheeseen siis, tollanenhan voi johtua mistä vaan melkein, lämpötilasta, tallan kunnosta, vireestä, kielten paksuudesta, mistä vaan... Yleensä kampitouhujen ei pitäisi vaikuttaa kieliin oikeestaan mitenkään, hyvien kielten pitää kestää se venyminen ja löystyminen ja silti alkuperäisasetukseen palautuminen mallikkaasti, mutta paha sanoa mistä moinen johtuu... kai se ensimmäinen kerta oli? vaihda kieli ja rock your heart out, sit jos se vielä katkeilee uusiks samalla lailla niin voit todeta että jokin on pielessä, vaihtaa kielen ja jatkaa soittamista entiseen tapaan... tai jos oot ihan pro niin voit alkaa selvittään mistä johtuu ja korjata ongelman jonka macgyver korjaisi kynsiviilalla ja hiuskammalla ja sivutuotteena tulisi Deanin MLF, orkkisfloikalla... mutta jos ei tapahdu uudelleen niin mikäs siinä turhaan päätä vaivaamaan miks silleen kerran tapahtu :D
 
Onnee soittamiselle, rauhaa ja aurinkoo näin kevään alla :)
 
EDIT: huomasinpa taas viestini uudelleen luettua kuinka turhaan sen postasin, eihän tässä touhussa oo mitään järkee! :DD
 
Cry Baby and ask me WHY WHY
ushimir
27.02.2008 20:09:44 (muokattu 27.02.2008 20:10:50)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitä ihmettä te teette kitaroillanne kun ne kielet napsii poikki joillain sillee kahden kolmen viikon välein,
 
Käytämme kampea...? tarkemmi vielä floikkaa.
 
Askorbiinihappo
27.02.2008 20:33:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytämme kampea...? tarkemmi vielä floikkaa.
 
No ei ne kyllä tosta poikki mee. Vaan jumalattomista venytyksistä. Sitä paitsi, divebombit on nössöille.
 
Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI! Ushimir FTW!
hullu_ukko
27.02.2008 20:35:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ei ne kyllä tosta poikki mee. Vaan jumalattomista venytyksistä. Sitä paitsi, divebombit on nössöille.
 
Oot nössö jos et uskalla riuhtoa floikkaa niin että vire nousee 18 sävelaskelta sekunnissa. Kyllä tollasissa venytyksissä alkaa jo ihmisten tekemät kielet katkeilemaan.
 
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
adretlan
27.02.2008 23:34:03 (muokattu 27.02.2008 23:34:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on samat kielet ollu kitarassa jo vähintään 5kk. 10-46 ja E-vire. Kerran keitetyt. Bendailen aika ronskilla kädellä mutta kielet senku kestää. Opiskelijabudjetilla ku mennään niin kielet vaihdetaan tasan silloon ku sattuu joku katkeamaan.
 
Ja tämän viestin tarkoitus: Kyllä niitten kielten pitäisi kestää.
 
On kivaa olla kalamies#35 >-)))>
brn2sk8
27.02.2008 23:42:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oot nössö jos et uskalla riuhtoa floikkaa niin että vire nousee 18 sävelaskelta sekunnissa. Kyllä tollasissa venytyksissä alkaa jo ihmisten tekemät kielet katkeilemaan.
 
No sitähän minäki ku siis ei mun floikka ainakaan niin paljoo käänny, hemmetti... Ilmankos ei ookkaa kielet katkeillu, voi hitsi... Mul venyy vaa kaks ja puol sävelaskelta, eihä sillä pääse mihinkää :D
 
Cry Baby and ask me WHY WHY
Louhimo
28.02.2008 21:19:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli kanssa 6kk samat kielet kitarassa kiinni, eli ne mitkä siinä tuli kun sen uutena ostin ;D Tuli lisenssikammen kanssa leikittyä enemmän ja vähemmän enkä kuitenkaan yhtäkään kieltä saanut poikki! liian heikkoa leikkimistä? Kenties.... Jaaniin, tää ei välttämäti liity nyt mitenkään OP:n topicciin :D
 
Vauhti korjaa virheet!
brn2sk8
01.03.2008 12:53:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli kanssa 6kk samat kielet kitarassa kiinni, eli ne mitkä siinä tuli kun sen uutena ostin ;D Tuli lisenssikammen kanssa leikittyä enemmän ja vähemmän enkä kuitenkaan yhtäkään kieltä saanut poikki! liian heikkoa leikkimistä? Kenties.... Jaaniin, tää ei välttämäti liity nyt mitenkään OP:n topicciin :D
 
No en tiiä voiko siihen oikein kommentoida mitään lisää, yleensäkkin jostain kielten katkeilemisista... I mean, what can I say... It's tough work but someones gotta do it U know...
 
Cry Baby and ask me WHY WHY
Räkkipeli
01.03.2008 17:20:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muhaha, minuutti sitten sattui otsikon mukainen tapahtuma meikäläisellekkin. Vois vaihtaa kielet.
 
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
something
27.10.2009 21:48:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haha. In your face ihmiset. En ole ikinä katkassu kieltä soiton aikana. Osasyynä tähän voi olla myös ääretön rakkaus instrumenttiani kohtaan. En liioin pidä sen runkkauksesta. Älkää nyt käsittäkö tuota väärin. kuinka koskettavasti puhunkaan.
 
Oikeesti en nyt käsitä miksi helvetissä mää edes kijotan näin vanhaan ketjuun näin turhaan aiheeseen. Taidan olla hieman tyhmä.
 
I don't care what mama don't allow I'll play my guitar anyhow.
John Titor
28.10.2009 00:51:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

something: haha. In your face ihmiset. En ole ikinä katkassu kieltä soiton aikana.
 
Se tarkottaa vaan sitä että sä et oo soittanut riittävästi. Treenaamaan mars!
 
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti.
Moimies
28.10.2009 17:47:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran luulin katkaisseeni paksuimman kielen reeniksellä mutta se irtoskin vain tallasta, muuten en ole katkonut kuin muutamia soittaessa, floikalla pelatessa en yhtään.
 
Melodisen puoleista paahtoa >>> Vengeance Unleashed
Jucciz
28.10.2009 18:01:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

something: haha. In your face ihmiset. En ole ikinä katkassu kieltä soiton aikana.
 
Kyllä niitä sit rupee menemään vähintään satunnaisesti, kun todella rupeat soittamaan. Ei mullakaan kieliä paljon katkea: välillä meni useampi vuosi ettei katkennut yhtään, mutta joskus on mennyt samana vuonna kolmekin (!) kieltä poikki, kuvittele.
 
Vladi
28.10.2009 20:11:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Kyllä niitä sit rupee menemään vähintään satunnaisesti, kun todella rupeat soittamaan. Ei mullakaan kieliä paljon katkea: välillä meni useampi vuosi ettei katkennut yhtään, mutta joskus on mennyt samana vuonna kolmekin (!) kieltä poikki, kuvittele.
 
Kannattaa kuunnella Juccizta, mies on käynyt pohjalla ja selvinnyt siitä. Miettikää nyt, kolme kieltä vuoden aikana, huhhuh...
 
Kyllä se siitä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «