Muusikoiden.net
08.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Markku Kanerva
1
Begemoth
07.08.2007 11:12:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä mies on Markku Kanerva? Löytyykö keltäin Radio Mafian Pekka Pohjola Groupin liveä helmi-maaliskuun vaihteesta v.2000 tai muita eivirallisia keikkavetoja?

aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
forrester
07.08.2007 15:41:41

Mulla on ehkä jossain kasetilla... Lähetys loppuu juuri Risto-biisin väliosan ja kitarasoolon alkaessa. Heavy Jazz-livelläkin Kanerva soitaa hienosti. Riston soolo on mun mielestä levytettyjen suomalaisten kitarasoolojen top kympissä!

Kanerva on sittemin tuottanut pari Mari Rantasilan levyä.

...siis per naama? -Yhteensä.
man9
07.08.2007 22:17:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jukka Linkolan kokoonpanoissa (muiden muassa) soitteli 90-luvulla. EQ-ryhmän Libau-levy ja kiertue oli mun mieleen eniten... Siellä oli sopivasti tyylikästä ja hyväsoundista kitarointia Kanervan toimesta. Soitti kai myös Värttinässä jossain vaiheessa?
Numb
08.08.2007 08:43:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin joskus katsomassa, kun veti Severi Pyysalon kanssa. Siinä oli tyylitajua meleko paljo messissä.

Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen --- Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis
Chunga
08.08.2007 10:48:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo! Arvostusta täältäkin. Todella tyylitajuista soittoa, erityismainintana yhtyeessä nimeltä Groove Convention.

ei voi mennä pieleen!
Begemoth
08.08.2007 13:50:42

Mulla on ehkä jossain kasetilla... Lähetys loppuu juuri Risto-biisin väliosan ja kitarasoolon alkaessa. Heavy Jazz-livelläkin Kanerva soitaa hienosti. Riston soolo on mun mielestä levytettyjen suomalaisten kitarasoolojen top kympissä!

Kanerva on sittemin tuottanut pari Mari Rantasilan levyä.

Harmittava juttu, että Riston sooloa ei päästetty eetteriin. Siinä on aikas inspiroiva sointuketju, johtuu varmaan niistä seksti-soinnuista.

aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
Sammo
16.08.2007 15:27:17

Kanerva soittaa hienosti poppia Ufo Mustosen ekalla (onko siltä tullut sen jälkeen mitään?) levyllä. Se on hieno levy muutenkin, hyviä piisejä ja hienoja sovituksia. Ja mukana myös Nykänen ja Seppo Kantonen !!

Kun olin pieni ja nuori telkkarista tuli Toivotaantoivotaan-ohjelmassa jostain syystä joku fuusiobiisi jossa Kanerva veti soolon vaaleanpunaisella Kramerilla. Teki muuten vaikutuksen.

"Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true." - Homer S
spadde
18.01.2010 15:59:06

uom! Olet kirjoitamasa yli 886 päivää ketjuun!

Nostoa aiheeseen, elikkä hieman kyselyä Kanervan soundista. Mitä mieltä porukat on? itseä kiehtoo kovasti, ei omaan korvaan pöllömpi. Ottaen huomioon, että soittaa ilmeisesti ihan stratocasterilla jossa taitaa olla vaan EMG:n aktiivit kiinni..?
Kaikki tieto kamoista on tervetullutta! Hienoa soittoa kertakaikkiaan.

Kuulostaako EMG:n yksikelaiset mikit siis näinkin tuhdeilta? Saundissa on kylläkin chorus maustamassa ainakin ja varmaan toneakin käännettyä hieman takaperin..

http://www.youtube.com/watch?v=H1h0yv6RGuc

http://maihinnousu.net/control/songs.php?artist_id=990
Alfauros
18.01.2010 16:04:14

spadde: uom! Olet kirjoitamasa yli 886 päivää ketjuun!

Nostoa aiheeseen, elikkä hieman kyselyä Kanervan soundista. Mitä mieltä porukat on? itseä kiehtoo kovasti, ei omaan korvaan pöllömpi. Ottaen huomioon, että soittaa ilmeisesti ihan stratocasterilla jossa taitaa olla vaan EMG:n aktiivit kiinni..?
Kaikki tieto kamoista on tervetullutta! Hienoa soittoa kertakaikkiaan.

Kuulostaako EMG:n yksikelaiset mikit siis näinkin tuhdeilta? Saundissa on kylläkin chorus maustamassa ainakin ja varmaan toneakin käännettyä hieman takaperin..

http://www.youtube.com/watch?v=H1h0yv6RGuc

No voi herranjestas kun tämmönenkin ketju piti jostain suosta nostaa!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti