Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Livin' on a Prayer
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Urmas Potkuri
05.09.2005 00:22:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli yksi parhaita musiikivideoita, mitä koskaan olen nähnyt.
Tässä kun oli sitä musiikkia. Lisää! Meni pysyvien fileitten kansioon.
Laitoin lussan minäkin.
 
Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni?
Jonttu
05.09.2005 06:55:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meni pysyvien fileitten kansioon.
Laitoin lussan minäkin.

 
Sama juttu!!!
ROCK!!
 
Vaikeat biisit on treenin puutetta...
Topah
05.09.2005 08:57:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia lämpimästä palautteesta. Tässähän menee ihan hämilleen. :) ! Kiitoksia.
 
Guitar playing is like shit, it never stops!
lord
05.09.2005 09:23:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämmöset kyllä nostaa motivaation harjoittelua kohtaan aika korkealle :) oli aika taitavaa soittelua. Tuo napautus ennen kertsiä oli kyllä jotain aivan mahtavaa..
 
Joskus joutsenet näyttävät kurjilta. Vai oliko se sittenkin Pastilli? ...THV-klubi #19
Santtu_123
05.09.2005 09:44:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Äh...Nyt ei kyl mikää oo enää mitää..tana. Todella hienoa soitantoa jota voi katella vihreenä :)
Kiitos, plussaa vähä nokkaan.
 
SuvantoJ-
05.09.2005 11:14:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli kyllä komiaa soittoa. Plop ja plussaa.
 
McNulty
05.09.2005 13:02:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu... todella eloisaa meininkiä. Itsekin viritin kitaran Eb-vireeseen ja kokeilin. Tuo bassokuviohan on simppeli mutta vielä on hakusessa sen saaminen melodian tai sointukuvion alle. Hienoa kyllä että tuo video innostaa muitakin, annoin kanssa plussan. Ja muutenkin, diggailen Bon Jovia ja tämä oli loistava veto :)
 
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
Brian May jr.
05.09.2005 13:36:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vau, tuota on ilo katsella :) täytyy ihan itsekin kokeilla jonakin päivänä kauniina.
 
Cujo
05.09.2005 17:09:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hirveetä kämmäilyä, mutta tuosta saa hieman ideaa, millä tavoin voi periaatteessa soittaa ihan minkä biisin tahansa. Enkä todellakaan muista meneekö biisi nyt aivan tuolla tavalla, mutta jammailumeininki on se paras meininki. Kaikua piti laittaa mokien peitoksi.. Kyllähän tuostakin oikein kunnolla tekemällä sais varmaan ihan hauskan. :) !
 
Justiinsa joo... :) No kyllähän se vaatimattomuus aina kaunistaa, mutta saat silti olla aika ylpeä itsestäsi.
 
"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15
Turder
05.09.2005 17:09:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En vaan saa tuota ladattua. Apua? Saisiko sitä mitenkään mille muulle sivulle? Palaa jo käämit tuon rapidscheissesharen kanssa!
 
Q: What do you get when you play a country song backwards?
A: You get your truck back, your dog back, your beer back, your wife back...
Guitaristi
05.09.2005 17:21:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhtäkkiä sitä tunteekin itsensä niin paskaksi soittajaksi...
 
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
reali
05.09.2005 17:37:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näpsäytykset, todella puhdas suoritus ja sormien mentyä aivan uskomattomiin asentoihin... Plussaa napsahtaa tästä.
 
Kiehtovaa.
elbowski
05.09.2005 17:41:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen sanaton. Tää oli mieletön.
 
Näen sen silmistäsi, nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?

IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45
Nuages
05.09.2005 18:27:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen sanaton. Tää oli mieletön.
 
Huhhuh. +
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
RocknRoll
05.09.2005 18:58:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haistakaa puonsilmä, vittu mulla toimi ikinä kun tosta paikasta pitää ladata, vaikka kuinka odottelisi ja painelis free-palkkia, väittää vain että oon ladannu vittu tarpeeks, vaikken ole edes ikinä onnistunut
 
Turder
05.09.2005 19:12:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haistakaa puonsilmä, vittu mulla toimi ikinä kun tosta paikasta pitää ladata, vaikka kuinka odottelisi ja painelis free-palkkia, väittää vain että oon ladannu vittu tarpeeks, vaikken ole edes ikinä onnistunut
 
Kohtalotoveri.
 
Q: What do you get when you play a country song backwards?
A: You get your truck back, your dog back, your beer back, your wife back...
enema
05.09.2005 19:15:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haistakaa puonsilmä, vittu mulla toimi ikinä kun tosta paikasta pitää ladata, vaikka kuinka odottelisi ja painelis free-palkkia, väittää vain että oon ladannu vittu tarpeeks, vaikken ole edes ikinä onnistunut
 
Anteeksi nyt vain, mutta jos et ole huomannut, niin kun painat free, niin siitä tulee semmoinen ihan mainossivun näköinen sivu, jossa about toisiksi alimmalla tai kolmanneksi alimmalla rivillä lukee jotain ja sitten siinä näkyy sekunnit kuluvan alaspäin. Kun puoli minuuttia on ohi, niin siihen tulee
 
Download : tiedostonimi
 
Ja sitä klikkaamalla voit ladata filun. Eli se ei automaattisesti käynnistä mitään latausjuttua.
 
Eskimo ninja deathmetal
secondarymind
05.09.2005 19:16:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan ilmiömäistä, kuten edellinenkin. Näitä saat mun puolestani laittaa vaikka päivittäin.
 
En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
Turder
05.09.2005 19:21:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anteeksi nyt vain, mutta jos et ole huomannut, niin kun painat free, niin siitä tulee semmoinen ihan mainossivun näköinen sivu, jossa about toisiksi alimmalla tai kolmanneksi alimmalla rivillä lukee jotain ja sitten siinä näkyy sekunnit kuluvan alaspäin. Kun puoli minuuttia on ohi, niin siihen tulee
 
Download : tiedostonimi
 
Ja sitä klikkaamalla voit ladata filun. Eli se ei automaattisesti käynnistä mitään latausjuttua.

 
Näin niillä, joilla tämä toimii mutta kun meillä onnettomilla se ei hyväksy jotain IP-osoitetta ja näin ollen ei ole mitään "download" kohtaa.
 
Q: What do you get when you play a country song backwards?
A: You get your truck back, your dog back, your beer back, your wife back...
tjw
05.09.2005 19:21:37 (muokattu 05.09.2005 19:22:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haistakaa puonsilmä, vittu mulla toimi ikinä kun tosta paikasta pitää ladata, vaikka kuinka odottelisi ja painelis free-palkkia, väittää vain että oon ladannu vittu tarpeeks, vaikken ole edes ikinä onnistunut
 
Topah tuskin pahastuu, jos pistän tuon pätkän väliaikaisesti omille sivuilleni, jotta kaikki keillä tuo rapidshare ei toimi/eivät osaa saavat sen mikäli ehtivät. Pidän sen tässä n. pari päivää
 
http://www.saunalahti.fi/twell/mp3/livin_on_a_prayer1.wmv
 
Edit: Mainitaan vielä, että erittäin hieno veto oli.
 
Tähän on peruna haudattuna. Jo vuodesta 2005! Kuuntele! Sherlock's Black Monkey Brains
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «