Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miten sanoisin..
1
-HIM-
15.09.2003 16:38:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten te sanositte lapsuuden ajan ystävällenne kiltisti et sil ei ole yhtään laulu ääntä..? En ite kehtaa sanoo sille mitään koska se aina vaan lauleskelee itekseen.. Ja se kuullostaa ihan joltain PMMP:n rääkymiseltä.. :( Auttakaa..
 
valje
15.09.2003 18:58:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä sanoisin et ootko harkinnu menemistä laulutunneille? Sillon sun ei tarvi olla se joka kertoo miten asia on. Ja asia ei enää välttämättä olekaan noin jonkin ajan kuluttua. Laulutunneillahan käyvät myös ja etenkin parhaat, joten tuosta ei varmaan kaverisikaan loukkaantuisi.;)
 
*dancing in the graves*
Tosca
02.10.2003 11:55:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuolle pakko mennä mitään edes sanomaan... Jos hän omaksi huvikseen lauleskelee ja saa siitä iloa, niin kyllä siihen oikeus pitäisi olla, riippumatta siitä onko lauluääntä vai ei...
 
"Ajatuksia vastaan vain iho."
Super-Jari
02.10.2003 16:52:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä maailmaan ääntä mahtuu.
 
hevi ja metalli on ihan eri asioita. hevi on semmosta hyvää, esim. deep purple, iron maiden, Led Zeppelin, Uriah Heep, yms. Hevi sit on semmosta miss ei oo mitään järkee, just niinku Kotiteollisuss, Bodom yms. -vniskanen
kostaja
06.10.2003 09:18:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

käske sen ottaa osaa Idolseihin! :)
 
Jonna*
07.10.2003 11:07:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin ja äänellään se variskin laulaa.
 
Mutta jos et todella kestä kuunnella sitä niin kaipa laulutunneille kehottaminen olisi kohteliainta. Mutta älä ihmeessä sano sitä ainakaan suoraan, se loukkaa ihmistä todella.
 
oh boy, oh boy -tulilanka palaa! Oh boy, oh boy -sytytin sen salaa!
gnar138
08.10.2003 22:58:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

on mulle kyllä ainakin sanottu etten mä osaa laulaa. enkä mä kyllä osaakkaan. ja silti mä laulan aina ja lähes kaikkialla. eikä se mua kyllä sen pahemmin ole loukannut.
 
i'm about to have a nervous breakdown.
Tympee Huttunen
09.10.2003 12:43:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oma mielipiteeni on, että lauluääni ei itsessään ole este laulamiselle vaan sen käyttö. Esim. Billy Corganin lauluääni on erikoinen ja "huono" , mutta laulutavallaan hän on kääntänyt sen vahvuudeksi.
 
Myynnissä Mazda 323 1.6i vm. 89 hp.1100e. KIIRE!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «