Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Voinko kehittyä hyväksi laulajaksi?
1 2
Nalle Puh
11.08.2003 22:46:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Olin tuossa äsken pianon luona laulamassa Beatlesia kun eräs perheenjäseneni kävelee sisään ja sanoo että älä laula koska et todellakaan laula hyvin"
 
Joo-os...tutulta kuulostaa. Suurinpiirtein noin on minullekkin käynyt joskus mutta lisää intoa se on vain antanut...äsken verrattiin yhdessä lehdessä ääntäni maailman kuuluun tenori ääneen Franco Norelliin, niin ne vain asiat joskus heittää kummia kuperkeikkoja. Ei muuta kuin kovaa treeniä ja uskoa itseensä...
 
Nalle Puh
11.08.2003 22:49:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli Corellihan sen piti olla :)
 
kingdom
12.08.2003 20:56:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo-os...tutulta kuulostaa. Suurinpiirtein noin on minullekkin käynyt joskus mutta lisää intoa se on vain antanut...äsken verrattiin yhdessä lehdessä ääntäni maailman kuuluun tenori ääneen Franco Norelliin, niin ne vain asiat joskus heittää kummia kuperkeikkoja. Ei muuta kuin kovaa treeniä ja uskoa itseensä...
 
Tuo on jo varmaan aika siistiä. :)
 
Nyt on hyvä bändi löydetty! The Found!
Nalle Puh
12.08.2003 21:18:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin kutittaahan se vähän kun on jonkin verran töitäkin tehnyt ja saa jotain tunnustusta, ei voi kieltää mutta paljon paljon on vielä tehtävää...mutta olkoon :)
 
Bailey
28.08.2003 19:06:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle on kanssa tullut suoraakin palautetta lauluäänestäni(koska sovittiin bändissä,että sanotaan suoraan) ja treeneissä käynneiltä olen kuulut mutkankautta että "ei se osaa laulaa".Alkuun oli aika paskat fiilikset, mutta nyt sitä on jotenki sisuuntunu ja ei välitä enää.Viimeaikoina on tullut jopa positiivisempaakin palautetta :). Eli alotin laulamisen tyhjältäpöydältä vajaa vuosi takaperin, tai oikeestaan tavallaan jouduin siihen hommaan.Se mikä ei tapa,vahvistaa! ;).
 
"Here we are now..entertain us!" -K.Cobain
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «