Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Konservatoriot
1
kostaja
18.06.2003 11:56:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jebu,
Onkos laulua opiskelevia paikalla? Tahtoisin tietää minkälaisia ammattitason "lauluopistoja" suomesta löyttyy? Siis no, jos puhutaan viihde musasta ja sillee.. voiko esim. Jossai konservatoriossa tai sibiksessä laulaa viihdemusaa/opiskella? Jos voi niin miksi sielt sit valmistuu ja millasia pääsyvaatimuksia löyttyy? Ois tosi kiva jos valottaisitte asiastatietyävät hieman minua asiasta! :)
 
carol
20.06.2003 14:41:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luulen, että lähes jokaisessa konservatoriossa on sekä klassinen että pop/jazz- puoli, joten jos kevyen musan laulua haluaa opiskella, rohkeasti vain pääsykokeisiin. Itse opiskelen pop/jazz- laulua sivuaineena Suomalaisessa konservatoriossa. Pääinstrumenttini on klassisella puolella. Ammatillisessa mielessä laulajan koulutusta taitaa saada ammattikorkeakouluista musalinjalta, sibiksestä ja konservatorion 2- asteen ammatilliselta linjalta. Oppilaitoksesta riippuen valmistut ilmeisesti joko laulunopettajaksi ym. tai saat muusikon paperit ja olet näin virallisesti laulaja =).
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «