Muusikoiden.net
08.12.2016

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tarvitsisin apua stemman löytämisessä eräässä biisissä!
1
atibingler
13.09.2016 17:11:25 (muokattu 13.09.2016 21:17:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi muusikot,

Olisi pikainen asia jossa tarvitsisin vähän apua. Haluaisin laulaa stemmaa erään kappaleen säkeistön kanssa, mutten ole ihan niin hyvä vielä että osaisin keksiä sen ihan vain kuulon perältä, enkä osaa tarvittavaa teoriaakaan. Eli jos joku olisi niin kiltti ja vaikka laulaisi tai soittaisi tai nuotittaisi stemmatun säkeistön osan minulle niin olisin tosi kiitollinen. + tiedoksi että jos mua auttaa niin saa aina takaisin! :p

https://www.youtube.com/watch?v=21YJcWdiNfI 1:33-2:00

T. Alex

Numb
20.09.2016 13:22:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo on aika lailla ihanteellista materiaalia treenata niitten stemmojen löytymistä: selkeä soinnutus, selkeä melodia. Ehdottaisinkin, että etsit vaan ne stemmat itse. Ota vaikka tuo ensimmäinen sävel, laulat sen ilman taustaa, sitten nostat oman laulusi terssiin. Sit tausta pyörimään ja laulat sen saman terssin päälle, ja siinä sulla on alku stemmaan. Seuraavaksi vain seurailet päämelodiaa niin, että kuulostaa kivalle :)

Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti