Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: a cappellasta kiinnostuneita Espoo-muu pk-seutu?
1
Laulja
16.05.2015 01:12:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö innostuneita ja myös sen verran osaavia, että a cappella onnistuisi? Jo vuosia olen tätä suunnitellut ja aikonut..
 
Oma tausta kuorossa, viulunsoitossa ja reilut 10 vuotta klassisen laulun tunteja. Ääniala lyyrinen sopraano, mutta sieltä spintoimmasta päästä. Laaja ääniala ja laulan tarvittaessa vaikka bassostemman. Musiikkimaku vanhasta musiikista iskelmän, jazzin ja oopperan kautta vaikka rappiin. Moderni musiikki on ainoa, jolle en ole vielä kovin syttynyt.
 
Sukupuolellasi ei ole väliä, ei myöskään iälläsi (kunhan äänenmurros on jo eletty ). Todellista merkitystä olisi sillä, että nautit laulamisesta niin paljon, että haluat käyttää siihen vapaa-aikaasi, että osaat sen verran, ettei stemmalaulaminen tuota ongelmia ja sillä, että olet riittävän pilkun..tarkka pyrkiäksesi kauniiseen sointiin ja pitämään sinnepäin-saundia riittämätömänä.
 
Josko saataisiin kasaan vähintään neljä edellä olevaan kuvaukseen sopivaa laulajaa? Aloitetaan juttelu tällä palstalla ja jatketaa privana, jos jotain olisi syntyäkseen.
 
Darsu
18.05.2015 20:38:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinnostaisi, mutta olen itse vasta 2/2-tasoa enkä ole ihan varma, riittäväkö skillssit. Matala baritoni. Itselläni etenkin vanha musiikki pitkän tähtäimen tavoitteena.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «