Muusikoiden.net
09.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Laulaminen vireessä..
1
MTV95
13.01.2015 09:57:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen musarakas ihminen, mutta ongelmani on aina ollut vireessä pysyminen:( Kuulen kyllä, kun laulan epävireisesti ja se harmittaa. Mulle on annettu neuvoks asteikkojen opettelua pianon ääressä eri rekistereissä ja sitten artikulointia. Olisko jotain muitakin vinkkejä?:P Olis siistii laulaa silleen, että ei tarttis koko ajan pinnistellä oikeen nuotin löytämiseks ja että laulamisesta vois nauttii enemmän.

Haluan näyttää millasesta ongelmasta on kyse, joten tässä linkki:
https://www.youtube.com/watch?v=ocr1oONeBmk

Arvostan kaikenlaista apua. Valitettavasti ammattilaisen laulutunneille ei mahdollisuutta tällä hetkellä.

Khassera
13.01.2015 13:51:58 (muokattu 13.01.2015 13:52:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MTV95: Olen musarakas ihminen, mutta ongelmani on aina ollut vireessä pysyminen:( Kuulen kyllä, kun laulan epävireisesti ja se harmittaa. Mulle on annettu neuvoks asteikkojen opettelua pianon ääressä eri rekistereissä ja sitten artikulointia. Olisko jotain muitakin vinkkejä?:P Olis siistii laulaa silleen, että ei tarttis koko ajan pinnistellä oikeen nuotin löytämiseks ja että laulamisesta vois nauttii enemmän.

Haluan näyttää millasesta ongelmasta on kyse, joten tässä linkki:
https://www.youtube.com/watch?v=ocr1oONeBmk

Arvostan kaikenlaista apua. Valitettavasti ammattilaisen laulutunneille ei mahdollisuutta tällä hetkellä.

Et pysy vireessä koska

1) Et hallitse ääntäsi koska et hallitse ilmavirran säätelyä äänihuulilla = tukea
2) Et hallitse virettä koska et hallitse ylläolevaa, ja yrität muuttaa virettä muuttamalla tukea.

Nää on suht perusasioita laulamisessa, ja näitä on erittäin vaikea opetella pelkästään suurinpiirteisillä ohjeilla Mutta yksi tapa treenata tätä on tähdätä johonkin tiettyyn äänenlaatuun jollain tietyllä äänellä, esim "Lää" ja lällätellä sillä äänellä ja äänenlaadulla skaaloja läpi.

Laita mulle pikaviesti, voin parissa minuutissa opettaa sulle miten kannattaa alkaa harjoittelemaan. Ja ihan ilmaiseksi.

Disclaimer: Pidätän oikeudet puhua paskaa ja huudella mitä sattuu mihin sattuu tietämättä mistään mitään.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti