Muusikoiden.net
10.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Laulunopetusta Oulussa
1
OdeSofia
09.01.2015 11:44:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei etsiskelen Oulusta lauluopettajaa itselleni nyt kevätajaksi. Olen käynyt laulutunneilla jo useita vuosia eri paikkakunnalla ja nyt etsisin opettajaa, jonka kanssa harjoiteltaisiin paljon tulevia pääsykokeita varten. Olen kattonut kyllä lauluopettajia Googlen kautta, mutta ajattelin myös kysyä täältä, tiedättekö joitain hyviä opettajia. Ja mitä mieltä olette Oulun musiikkikoulusta? Olen kuullut siitä aika eriäviä mielipiteitä, joten kyselen siitäkin vielä täällä. :)

Khassera
09.01.2015 13:11:23 (muokattu 09.01.2015 13:12:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OdeSofia: Hei etsiskelen Oulusta lauluopettajaa itselleni nyt kevätajaksi.

Kannattaa tutustua ryhmään "Puskaradio Oulu" facebookissa. Siellä on about miljoona kyselijää laulutunneille. Oulussa on näin äkkiä ajateltuna vähintään 10 "pätevämpää" opettajaa. Pätevämpää tarkoittaen premiumhintaisia, eli n. 40€ tunnilta.

Ja mitä mieltä olette Oulun musiikkikoulusta? Olen kuullut siitä aika eriäviä mielipiteitä, joten kyselen siitäkin vielä täällä. :)

Oulun musiikkikoulusta on kokonainen ketju tällä palstalla.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=37&t=189744

Vähän yritystä nyt.

Disclaimer: Pidätän oikeudet puhua paskaa ja huudella mitä sattuu mihin sattuu tietämättä mistään mitään.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti