Muusikoiden.net
03.12.2016

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kappaleita kuoron koelauluun?
1
ilperoinen
20.07.2014 14:33:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen 26v mies ja hakemassa Helsinkiläiseen kuoroon. Tämä kuoro laulaa mm. hengellisiä lauluja paljon. Koelauluissa olisi tarkoitus laulaa joku klassinen kappale suomeksi. Olen ajatellut maammelaulua ja veteraanin iltahuutoa. Kappaleita tuntuu olevan paljon mutta hyviä ja sopivia vähän. Äänialalta olen varmaankin matala tenori. Kysymys kuuluukin, että olisiko muilla lisää ehdotuksia kappaleista?

Suuret kiitokset jo etukäteen.

Khassera
21.07.2014 19:40:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ilperoinen: Olen 26v mies ja hakemassa Helsinkiläiseen kuoroon. Tämä kuoro laulaa mm. hengellisiä lauluja paljon. Koelauluissa olisi tarkoitus laulaa joku klassinen kappale suomeksi. Olen ajatellut maammelaulua ja veteraanin iltahuutoa. Kappaleita tuntuu olevan paljon mutta hyviä ja sopivia vähän. Äänialalta olen varmaankin matala tenori. Kysymys kuuluukin, että olisiko muilla lisää ehdotuksia kappaleista?

Suuret kiitokset jo etukäteen.

Pohjan tähden alla? :)

Disclaimer: Pidätän oikeudet puhua paskaa ja huudella mitä sattuu mihin sattuu tietämättä mistään mitään.
JudeJude
09.08.2014 17:44:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon laulanut Päivänsäteen ja menninkäisen kaikissa kuorohauissani, ja päässyt aina sisään :) Kantsii valita sellainen biisi joka tuo esiin sun äänen ja taidon parhaat puolet, mutta ei kai sillä muuten ole niin väliä!

"Kaikki jotka soittavat bassoviulua tai pasuunaa, ovat useimmiten neuvottomia." -Anton Tsehov, Romaani bassoviulusta http://soundcloud.com/hohka
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti