Muusikoiden.net
05.12.2016
The Bassbreaker™ Guitar Amplifier Series | Fender® 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Haussa hyvältä kuulostava laulunopettaja! (HKI)
1
Konsta_87
15.04.2014 13:12:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys, toivoisin ehdotuksia laulun opiskeluun Helsingin alueella ja laulunopettajia on toki internet pullollaan, mutta yllättävän harva rohkenee lisätä omia näytteitään sivujensa yhteyteen ja vielä harvemman opettajan laulaminen synnyttää ns. wow filliksen. Ymmärrän toki että laulaminen ja sen opetus ovat kaksi eri asiaa, mutta itselleni on kovin vaikea suhtautua ajatukseen että palkkaisi opettajan joka ei itse kuulosta kovinkaan hyvältä, vaikka takuulla osaisikin viedä opettevan laulua parempaan suuntaan.

Ihanteellisesti kyseessä olisi klassisesta taustasta ammentava opettaja, mutta hänellä olisi kokemusta myös kevyemmän musiikin parissa työskentelystä- ja tietenkin osaaminen itse opettamisen saralla on aina iso, iso plussa.

Melko paljon ''vaatimuksia'' tuossa toki on, mutta toivottavasti joillakin teistä olisi hyviä ehdotuksia!

- Konsta

Khassera
15.04.2014 14:06:33

Konsta_87: - Konsta

Hei Konsta!

Taittuuko englanti? Jos taittuu, asenna skype ja annan parit yhteystiedot aivan mahtaville jenkkikoutseille joiden taksat paypalin kautta ovat n. puolet siitä mitä maksat kotimaassa. :)

Sori, en vastannut alkuperäiseen tiedusteluusi, olen varma että hesasta löytyy erinomaisia opettajia vaikka kuinka!

Disclaimer: Pidätän oikeudet puhua paskaa ja huudella mitä sattuu mihin sattuu tietämättä mistään mitään.
Konsta_87
15.04.2014 23:12:07

Khassera: Hei Konsta!

Taittuuko englanti? Jos taittuu, asenna skype ja annan parit yhteystiedot aivan mahtaville jenkkikoutseille joiden taksat paypalin kautta ovat n. puolet siitä mitä maksat kotimaassa. :)

Sori, en vastannut alkuperäiseen tiedusteluusi, olen varma että hesasta löytyy erinomaisia opettajia vaikka kuinka!

Toki taittuu! Englannin kielinen opetus Skypen välityksellä on kieltämättä varteenotettava vaihtoehto, ja tuolla saralla löytyy juurikin sen tyyppisiä opettajia joita etsiskelen, mutta lähinnä mietityttää kuinka hyvin tuommoinen toimii? Sattuisiko itseltäsi löytymään vertailupohjaa siihen kuinka ns. paikanpäällä tapahtuva opetus ja skype koutsaus eroavat toisistaan? Plussia / miinuksia? Entä syntyykö aikaerosta ongelmia? (=enkä siis tarkoita lagia, vaan aikataulujen puolesta :D )

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti