Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: mikkiständi
1
thrashmetalhead
18.01.2014 16:04:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tjoo ostin tossa yks päivä ständin, se on K&M muuta ei paketissa lukenu :D joku sellane 50 euron. Ja on muuten ihan täydellinen mutta, siitä puuttuu päästä se itse pidike mihin se mikki kuuluu laittaa. Virhe? Vai saako niitä ostettua erikseen? Jos saa, niin mistä ja minkä hintasia?
 
Klezberg
18.01.2014 18:39:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

thrashmetalhead: Tjoo ostin tossa yks päivä ständin, se on K&M muuta ei paketissa lukenu :D joku sellane 50 euron. Ja on muuten ihan täydellinen mutta, siitä puuttuu päästä se itse pidike mihin se mikki kuuluu laittaa. Virhe? Vai saako niitä ostettua erikseen? Jos saa, niin mistä ja minkä hintasia?
 
Joo, se pidike pitää olla erikseen. Yleensä se tulee mikin mukana, ja eri mikeillä voi olla hyvinkin erilainen.
 
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin
Etvi
19.01.2014 20:46:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuollaiseen sopii useimmat mikit, jota itselläni on tullut vastaan. Ainakin SM58 istuu tuohon hyvin. Pitäis löytyä kyllä ihan alan liikkeistäkin, jos ei ulkomailta halua tilata.
 
http://www.thomann.de/fi/the_tbone_mikrohalterung.htm
 
"Äänimies hoi, saisko vähän lisää akustiikkaa?"
Klezberg
19.01.2014 20:53:39 (muokattu 19.01.2014 20:55:58)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Etvi: Tuollaiseen sopii useimmat mikit, jota itselläni on tullut vastaan. Ainakin SM58 istuu tuohon hyvin. Pitäis löytyä kyllä ihan alan liikkeistäkin, jos ei ulkomailta halua tilata.
 
http://www.thomann.de/fi/the_tbone_mikrohalterung.htm

 
Joo, dynaamiset ja ehkä puikkokonkatkin. Kun sanoin että voi olla hyvinkin erilaisia, oli mielessä laajakalvokonkat ja nauhamikit myös.
 
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin
Etvi
20.01.2014 23:12:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Klezberg: Joo, dynaamiset ja ehkä puikkokonkatkin. Kun sanoin että voi olla hyvinkin erilaisia, oli mielessä laajakalvokonkat ja nauhamikit myös.
 
Joo. Ajattelin vaan että tarkemmin spesifioimaton treeniksellä pyörivä mikki on tavallisimmin juuri dynaaminen. Pointtina oli vaan, että ei ole kauhean kalliita investointeja nämä.
 
"Äänimies hoi, saisko vähän lisää akustiikkaa?"
thrashmetalhead
22.01.2014 18:46:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okeijj. Kiitos vastauksista. Tosta läheisestä musakaupasta varmaan löytyy. :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «