Muusikoiden.net
07.12.2016

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tärinä esiintymisessä
1
yksnoita
03.01.2012 23:20:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen harrastanut laulua jo kauan, laulutunneillakin olen käynyt 2vuotta. Ongelmani on kuitenkin hillitön tärinä joka alkaa jos esiintymiseen muodostuu liikaa paineita. Harjoitellessa kaikki menee hyvin ja monet esiintymisetkin ovat sujuneet, mutta välillä se iskee!! Tärinä kohdistuu yleensä käsiin tai kasvoihin, ja se todella haittaa esiintymistä! Olen hyvä laulamaan, mutta pelkään etten pääse koskaan eroon vaivasta! Minkälaiset keinot tähän auttaisi, vai onko siihen keinoja?

vesipeto
05.01.2012 02:32:02

yksnoita: .... Olen hyvä laulamaan, mutta pelkään etten pääse koskaan eroon vaivasta! Minkälaiset keinot tähän auttaisi, vai onko siihen keinoja?

Ehkä tästä ketjusta löytyisi vinkkejä:
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=37&t=204247&co=30

Krister
06.01.2012 22:53:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omalla kohdalla toimivinta on henkinen psyykkaus: Lauteille ei lähdetä "suorittamaan", vaan VETÄMÄÄN. Tilanne haltuun, ja sitä rataa.

Toimii minulla, mutta jokainenhan on yksilö.

Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin
yksnoita
07.01.2012 23:16:12

Kiitti vinkeistä. Hyvä pontti on tosiaan että pitäis muistaa aina se suorituspaine pois. Ehkä juuri siksi kaikista pahimat tilanteet ovat tulleet laulukokeiden aikoihin... Joku vinkkasi joskus että psyykelääkkeet voisi auttaa.. mutta en kyllä sellaisiin lähde! Nyt kun saisi taas bändin ja keikkaa niin eikö se siitä lähtis, ajan kanssa. Ja pettymyksiä jos tulee niin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti