Muusikoiden.net
10.12.2016

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Raspi
1
HXY
21.06.2011 19:52:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haulla löytyi jopa yksi (1) ketju aihetta koskien ja sekin tais olla aika vanha, joten teinpä uuden.

En ymmärrä yhtään, miten ääneen saa raspia vahingoittamatta äänihuulia. Jossain mainittiin, että kurkun lihakset pitää saada rentoutettua, mutta sit tulee vaan sellasta korinaa joka ei kuulosta edes etäisesti hyvältä. En kyllä vanno, että ne lihakset oikeasti on rentoina sillon, mutta..

Ja en sit eti mitään hevilauluohjeita toisin kuin joka toisessa ketjussa tunnutaan haettavan. Haluun vaan laulaa rokkia ilman että äänihuulet räjähtää.

Neuvoja?

"Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti
rintapek
21.06.2011 22:18:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HXY: En ymmärrä yhtään, miten ääneen saa raspia vahingoittamatta äänihuulia. Jossain mainittiin, että

...Ja en sit eti mitään hevilauluohjeita toisin kuin joka toisessa ketjussa tunnutaan haettavan. Haluun vaan laulaa rokkia ilman että äänihuulet räjähtää.

Neuvoja?

Tota... mä olen huono neuvomaan, koska mä ny en laulamisesta ymmärrä enempää kuin sika pohjantähdestä. Mut...
Rokkiuskottava määrä räkää ääneen tuleepi ihan sillä, et uskaltaa oikeesti laulaa siihen mikkiin, käyttäen palleaa ja palkeita. Toi ny vaan ei o hissuttelijan hommaa, vaan siin pitää uskaltaa ittensä se sata kertaa munata, jonka jälkeen voi jonkun allekirjoitusta siteeraten sanoa, et " nokka pystyyn ja naama kohti uusia nöyryytyksiä."

Se on sit tietty toinen juttu, jos vaatimustaso on Lennonin TwistnShout. Kandee vaan ajoittaa homma sillai, et ainakaan samalla viikolla ei enää tartte laulaa yhtikäs mitään.

One kind of music only - the good kind
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti