Muusikoiden.net
05.12.2016

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuoppa kyljessä, laulaminen syynä?
1
metallica89
22.05.2011 22:08:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä nyt harjoitellut laulamista jonkun puolisen vuotta. Luulen tässä ihan lähiaikoina vasta löytäneeni oikean laulutekniikan. Eilen ja tänään sitten tuli kännipäissään laulettua aika reilusti ja kovaan ääneen.
Huomasin laulaessani että se kipeytti kainaloita. Ja sitten tänään äsken huomasin tuollaisen kuopan kyljessä vasemmalle puolella rintaluiden alapuolella. Voiskohan tämä kuoppa johtua ihan vaan esim. jostain palleakrampista vai oisikohan syytä oikein lääkäriin mennä?
ts. onkohan tällaiset pienet kivut pallean / rinnan / kaulan alueella normaaleja aloittelevilla laulajilla?

*kaamos*
23.05.2011 16:27:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

metallica89: Olen tässä nyt harjoitellut laulamista jonkun puolisen vuotta. Luulen tässä ihan lähiaikoina vasta löytäneeni oikean laulutekniikan. Eilen ja tänään sitten tuli kännipäissään laulettua aika reilusti ja kovaan ääneen.
Huomasin laulaessani että se kipeytti kainaloita. Ja sitten tänään äsken huomasin tuollaisen kuopan kyljessä vasemmalle puolella rintaluiden alapuolella. Voiskohan tämä kuoppa johtua ihan vaan esim. jostain palleakrampista vai oisikohan syytä oikein lääkäriin mennä?
ts. onkohan tällaiset pienet kivut pallean / rinnan / kaulan alueella normaaleja aloittelevilla laulajilla?

:-o Mene lääkärille. Minkäänlaiset kivut eivät kuulu laulamiseen.

Uutta mutaa kuonoon, sanoi sarvikuono!
TyhjäSointu
15.07.2011 16:47:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

metallica89: Olen tässä nyt harjoitellut laulamista jonkun puolisen vuotta. Luulen tässä ihan lähiaikoina vasta löytäneeni oikean laulutekniikan. Eilen ja tänään sitten tuli kännipäissään laulettua aika reilusti ja kovaan ääneen.

Minkäänlaiset kivut laulaessa tai sen seurauksena eivät kyllä ole normaaleja. Toinen tärkeä juttu on se, ettei oikeaa laulutekniikkaa saavuteta puolen vuoden sisällä - oikean laulutekniikan kehittyminen vie vuosia ja on hidasta hommaa. Itsekin olen opiskellut laulua noin. 9vuotta, mutten vieläkään voi sanoa laulutekniikkaani täysin oikeaksi.

"Take a piece of the sky Make it rain cherry wine Give her love, give her life Give her mine" Angie Aparo - Wonderland
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti