Muusikoiden.net
10.12.2016

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Biisejä kevyen laulun tunneille?
1
TyhjäSointu
30.03.2011 22:39:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli koska nyt vihdoinkin saan kevyen laulun tunnit niin kysyisin että minkä tyyppisillä kappaleilla olis helpointa aloitella? Opettaja pyysi tuomaan tunnille muutamia nuotteja ja biisejä joita sitten käymme läpi, mutta koska itselläni on tapana haukata yleensä vähän liian suuri pala niin tarvitsisin hieman neuvoja. Millasilla kappaleilla itse olette aloittaneet ja millaiset kappaleet ovat olleen hyviä harjoitusbiisejä?

Kiitos jo etukäteen! :)

Arvoman
31.03.2011 00:30:24 (muokattu 31.03.2011 00:31:16)

TyhjäSointu: Eli koska nyt vihdoinkin saan kevyen laulun tunnit niin kysyisin että minkä tyyppisillä kappaleilla olis helpointa aloitella? Opettaja pyysi tuomaan tunnille muutamia nuotteja ja biisejä joita sitten käymme läpi, mutta koska itselläni on tapana haukata yleensä vähän liian suuri pala niin tarvitsisin hieman neuvoja. Millasilla kappaleilla itse olette aloittaneet ja millaiset kappaleet ovat olleen hyviä harjoitusbiisejä?

Kiitos jo etukäteen! :)

Ekana joka tulee mieleen helposti opeteltava, ja jota saa myös kikkailtuakin
Glen hansard & Marketa Irglova - falling slowly.

Sitten taas joku Let it be.

Itse improsin tosi pitkälle kaikkea, ja tuli kavereiden kanssa soitettua niin legen of zelda tunnaria kuin muita ikivihreitä. Suomalaista ei niinkään, ja tehtyä omia biisejä ja kehityttyä sen mukana.
Sitten kun itse tahkosi kitaraa, ja opetteli laulamaan ja soittamaan niin kaikkea turhan vaikeaa.

Hattori Hanzo.
TyhjäSointu
19.07.2011 04:57:46

Arvoman: Ekana joka tulee mieleen helposti opeteltava, ja jota saa myös kikkailtuakin
Glen hansard & Marketa Irglova - falling slowly.

Sitten taas joku Let it be.

Itse improsin tosi pitkälle kaikkea, ja tuli kavereiden kanssa soitettua niin legen of zelda tunnaria kuin muita ikivihreitä. Suomalaista ei niinkään, ja tehtyä omia biisejä ja kehityttyä sen mukana.
Sitten kun itse tahkosi kitaraa, ja opetteli laulamaan ja soittamaan niin kaikkea turhan vaikeaa.

Sattuu muuten tuo Falling Slowly olemaan poikaystäväni ja itseni biisi :D Hassua - mielestäni varsin vaikea biisi vetää hyvin ja tunteikkaasti. Mutta kaipa ihmisissä on eroja - kukin tykkää mistä tykkää :)

"Take a piece of the sky Make it rain cherry wine Give her love, give her life Give her mine" Angie Aparo - Wonderland
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti