Muusikoiden.net
09.12.2016

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuoroja aloittelijalle?
1
Chaker
29.12.2010 20:03:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisin kiinnostunut löytämään sopivan kuoron itselleni, mutta so far no luck. Olen vaikka minkälaisilla hakusanoilla Googlesta koettanut löytää kuoroja pääkaupunkiseudulla, mutta vastaani on tullut vain ammattilaisia tai seurakuntalaisia.

Olen siis aloittelija, ilman minkäänlaista aikaisempaa kokemusta, vain intohimo laulaa. Lisäksi olisin enemmän kiinnostunut Glee-tyyppisestä showkuoromeiningistä, kuin joidenkin virsien hoilaamisesta.

Mistä ihmeestä seuraavaksi haen? Aika epätoivoista alkaa olla jo.

tiina62
31.12.2010 08:57:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chaker: Olisin kiinnostunut löytämään sopivan kuoron itselleni, mutta so far no luck. Olen vaikka minkälaisilla hakusanoilla Googlesta koettanut löytää kuoroja pääkaupunkiseudulla, mutta vastaani on tullut vain ammattilaisia tai seurakuntalaisia.

Olen siis aloittelija, ilman minkäänlaista aikaisempaa kokemusta, vain intohimo laulaa. Lisäksi olisin enemmän kiinnostunut Glee-tyyppisestä showkuoromeiningistä, kuin joidenkin virsien hoilaamisesta.

Mistä ihmeestä seuraavaksi haen? Aika epätoivoista alkaa olla jo.

Ei ne niin ammattilaisia aina ole, kun antavat ymmärtää. :D

Tuolta löytyy kaikki Sulasolin jäsenkuorot http://www.sulasol.fi/ ja sivusta katsot sopivimman ryhmän ja sitten katsot jäsenkuorot. Sieltä löytyy myös kuoron yhteystiedot, ainakin ne pitäisi olla.

Onnea etsintään!

Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti