Muusikoiden.net
10.12.2016

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikserin vaihto erilliseen etuasteeseen
1
karakointi
28.12.2009 12:38:54 (muokattu 30.12.2009 12:46:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelin kysästä seuraavaa

Itselläni tällä hetkellä seuraavanlainen kokoonpano kotona.

-Tietokone m-audion delta 1010lt äänikortilla
-Magix music maker 14 studio ohjelma
-Monitorit behringer 2030a:t
-Mikseri soundcraft efx8
-Mikrofonit Roden ntk ja akg c3000b
-Sennheiser hd 280 pro

Noilla on tullut vuoden verran nauhoiteltua.Nyt sitten tuli kokeiltua niin , että kytkin mikrofonin mikserin sijasta suoraan äänikortin etuseen.Pitää sanoa, että ei oo noin luonnolliselta ja hyvältä kuullostanut laulut koskaan aiemmin.
Koska Nauhoitan ainoastaan laulua valmiisiin taustoihin niin ajattelin myydän ton mikserin nyt pois ja panostaa vielä pelkkään parempaan etuseen.
Olen lukenut,että hyvällä putkietusella vois saada vielä parempaa soundia lauluun,lämpöä muhkeutta ym..

Olen soittanut moneen eri musiikkiliikkeeseen ja kysellyt,mut sieltä ei apua toistaseksi löytynyt,kehottivat kysymään käyttäjäkokemuksia.Haun kautta ja netistä löysin tälläisiä vaihtoehdoja:

-ART Tube MP - Studio V3
-M-audio dmp3
-Presonus bluetube dp
-Focusrite octopre MK2 mic preamp

Itse kun en niistä ymmärrä,niin kysyisin,mikä olisi mahdollisimman hyvä putki/normaali etuaste hintalaatu suhteeltaan tuohon kokoonpanoon.Ja onko tuossa M-audio delta 1010lt:ssä jo sitten kuinka laadukkaat nuo etuset?Ja onko minun ylipäätään mitään järkeä ostaa erillistä etuastetta.Auttakaa te viisaammat!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti