Muusikoiden.net
06.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Laulunopettajaa riihimäellä + 50 km
1
Mare552
09.12.2009 09:19:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen opiskellut laulamista opettajan kanssa noin kolme vuotta. Mielestäni pätevän, pitkälle opiskelleen klassisen laulajan, sekä muutenkin kivan opettajan avulla olen kehittynyt suhteellisen paljon, katsoen siihen miten vähän olen tuntien ulkopuolella harjoitellut.

Haluisin kuitenkin saada kokemusta miten toinen opettaja opettaa, sekä vertailla hänen metodeitaan.

Opiskelen klassisilla metodeilla, tarkoituksena hankkia toimiva koneisto, jolla voi laulaa sekä kevyttä että klassisempaa laulua.
Selkävaivaisena, astmaisena ja allergisena, pidän laulamista terveelisenä, koska se kehittää tapaa olla ja hengittää, sekä oikeaa ryhtiä.

Tärkeinpänä kriteerinä pidän opettajassa oikean opetustavan lisäksi vuorovaikutusta oppilaan kanssa.

Eli opetussuhteessa tulee olla riittävästi ihmistuntemusta, rentoa huumoria ja sen verran kemiaa, jotta voi tehdä harjoituksia täydellisen rentona, ilman mitään jännityksiä.
Vaikeimmissa opetustilanteissa olen herkkä menemään kipsiin, jolloin ei homma onnistu. Muuten olen rento ja sosiaalinen.

Olen laulunut etupäässä iskelmiä, mutta nyt olen viehtynyt klassiseeen linjaan, mm. Merikanto kiehtoo kovasti.

Kuka osaa kertoa opettajia, asun Riihimäellä, mutta myös Hyvinkää, Hameenlinna, Järvenpää, jopa pääkaupunkiseutu käy.

Ai tähänks riville?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti