Muusikoiden.net
03.12.2016

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Helppo tallennin
1
Mäts
26.11.2009 10:36:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun pitäisi tallentaa lauluani oppimistarkoituksissa ainakin näin ensimmäisenä vaatimuksena. Mikähän olisi helppokäyttöinen tallennin tähän tarkoitukseen - tietysti on hyvä, että vehkeestä olisi ioa myös myöhemmin ilmenevien tarpeiden myötä. Haluaisin, että siihen voi soittaa pianoa midin kautta sekä kompressori? pitäisi olla ja sellainen juttu, joka korjaa virettä?

Kaverilla on käyttöä vailla ZOOM MRS-8. En kyllä saanut siitä mitään tollkua. Onko muutkin yhtä vaikeita vai olenko vaan lyhytpinnainen.. Mahtaako tuo korjata virettä?

Ajattelin ostaa tuohon kylken Shuren SM58:n, jota laulunopettaja suositteli minulle.

M

Numb
26.11.2009 10:41:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvälaatuinen sanelukone on itseasiassa aika mainio pikatallennin. Röökiaskin kokoinen eikä paina mitään.

Kapitalismissa ihminen riistää ihmistä, mutta sosialismissa kaikki on päinvastoin.
rintapek
26.11.2009 11:34:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mäts: Minun pitäisi tallentaa lauluani oppimistarkoituksissa ainakin näin ensimmäisenä vaatimuksena. Mikähän olisi helppokäyttöinen tallennin tähän tarkoitukseen - ja sellainen juttu, joka korjaa virettä?

Miten ajattelit oppia laulamaan, jos treenatessa käytät keinotekoista vireenkorjausta?

Testaa zoom H2.

One kind of music only - the good kind
Mäts
26.11.2009 11:39:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: Miten ajattelit oppia laulamaan, jos treenatessa käytät keinotekoista vireenkorjausta?

Testaa zoom H2.

Hyvä pointti. Mutta ajattelin, että siitä ominaisuudesta voisi olla myöhemmin joskus iloa :) Ei vielä tässä vaiheessa uraa.
Minulle suositeltiin halpaa neliraituria (H4?) mutta tuo kasiraituri olisi ilmeisen edullisesti saatavilla nyt kaverilta. Ja haluan soittaa sinne myös pianon digitaalisesti joukkoon - ei pelkkää laulua.

Onkohan käytettävyydessä eroa eri merkeillä? Millaisia mahtavat olla Boss ja Tascam helppoudessaan..

longinus
26.11.2009 22:08:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Komppaan Zoomin H2:sta. Helppokäyttöinen ja hyvä äänenlaatu. Ehkä ainoa mieleentuleva miinus on suhteellisen avuttomat nappulat jotka ovat aika tunnottoman oloiset mutta siihen tottuu. Ainakaan omassa käytössäni (kitara ja laulu) en ole huomannut tarvetta neljälle kanavalle. Tosin en mitään cd-musiikkia nauhurille edes soita, Zoomi on toiminut lähinnä muistiinpanovälineenä mihin se on enemmänkin kuin riittävä. En ole ominaisuuksiinkaan jaksanut kauheasti tutustua, sen verran paljon niitä tuntuu olevan. Midi-liitäntää laitteessa ei ole.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti