Muusikoiden.net
04.12.2016

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: CVT-opetusta pääkaupunkiseudulla
1
ssuni
14.10.2009 10:39:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!

Olen kiinnostunut CVT-laulutekniikasta ja hankin äskettäin kirjan itselleni. Harjoittelu ääninäytteiden ja kirjan kanssa on kuitenkin kohtalaisen hankalaa, joten ottaisin mielelläni tunteja kyseiseen tekniikkaan perehtyneeltä opettajalta. Haen mieluiten naisopettajaa, koen helpommaksi opetella äänenkäyttöä samaa sukupuolta olevalta.

Onko kellään tietoa, kuka pääkaupunkiseudulla tarjoaisi kyseistä opetusta? Selasin Wanted-osion läpi, mutta en ainakaan sieltä löytänyt sopivaa ilmoitusta.

ubiquity
14.10.2009 23:50:35

ssuni: Hei!

Olen kiinnostunut CVT-laulutekniikasta ja hankin äskettäin kirjan itselleni. Harjoittelu ääninäytteiden ja kirjan kanssa on kuitenkin kohtalaisen hankalaa, joten ottaisin mielelläni tunteja kyseiseen tekniikkaan perehtyneeltä opettajalta. Haen mieluiten naisopettajaa, koen helpommaksi opetella äänenkäyttöä samaa sukupuolta olevalta.

Onko kellään tietoa, kuka pääkaupunkiseudulla tarjoaisi kyseistä opetusta? Selasin Wanted-osion läpi, mutta en ainakaan sieltä löytänyt sopivaa ilmoitusta.

WWW.LAULUNOPETUS.FI

ssuni
15.10.2009 09:18:13 (muokattu 15.10.2009 09:19:12)

Juu, kiitos, tuon olin itsekin löytänyt! Kaipailisin kyllä naisopettajaa, jos sellaista vaan löytyy....

tanjuli
16.10.2009 13:25:00

ssuni: Juu, kiitos, tuon olin itsekin löytänyt! Kaipailisin kyllä naisopettajaa, jos sellaista vaan löytyy....

No tolta miespuoliselta CVT-opettajalta voisit kysyä. Niitä on kuitenkin Suomessa sen verran vähän että eiköhän ne kaikki aika lailla tunne toisensa :)

[i hear voices but at least they're on tune]
ssuni
19.10.2009 12:04:15

Kiitos vinkistä, enpä olisi itse tajunnut, tyhmä minä! :)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti