Muusikoiden.net
07.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Onko kokemuksia vocal processor -laitteista?
1
vode
01.10.2009 18:55:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suunnitelmissa on hankkia laulun tueksi vocal processor tai voice effect -laite, pääasiassa kiinnostaa niissä oleva pitch control eli apu, joka pitä lauluäänen nuotissaan ja myös ns. stemmalaulu eli 2- ja 3-äänien lisääminen yksin laulettaessa. Olen netistä yrittänyt verrata kahta laitetta Boss VE-20 Vocal performerisa ja TC Electronicin voicetone correctoria. Netissä on kyllä esittelyvidoita, mutta onko kellään itsellään perskohtaisia kokemuksia. Olen myös kiinnostunut ostamaan käytetyn edullisesti.

nisumaka
22.10.2009 12:52:19

Ostin juuri tuon TC Voicetone Correctorin. Uskon sen olevan toimiva. Kokeilin sitä kerran kontran kanssa, eikä oikein futannut siihen, mutta laulun kanssa silloin niin hyvin, että päätin ostaa sen. Mikrofonina on Rode M1. Palailen, kun olen testaillut. Käytettynä veikkaan, että aika vaikea saada.

nisumaka
27.10.2009 14:44:47

Sain tän TC:n eilen ja tää on laululle tosi fantastinen. Mikkinä nyt kun on Rode M1, niin toimii. Ostan vielä varmaan jonkin pienen aktiivimonitorin tohon mikkiständiin, niin uskon tästä olevan tosi asiallinen peli meikäläiselle.

Aika hupaisa homma, että testasin kerran, mutta silloin siis kontrabassolla, ja sain aika paljon erilaisen kuvan. Nyt tutkin manuskat ja muut materiaalit tarkkaan, ja niin on homma, että tää on optimoitu ihmisäänelle. Varmaan tän koneen ohjelmisto teki jonkin virheellisen konfiguroinnin itsekseen, kun soittelin kontraa tästä läpi.

simohovari
03.11.2009 16:46:10

jos jollakin tarvetta niin myisin ton tc:n correctin:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=365007

tarvisi saada asap pois nurkista, kun vuokra pitää maksaa!

simohovari
17.11.2009 22:54:01

olisi vieläkin tuollainen autotune myynnissä torilla minulla, jos jotakuta kiinnostaa :) ja olisi kiire päästä siitä erooon :D

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti