Muusikoiden.net
10.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Frank Sinatra VS Olavi Virta
1
mannerheim666
20.12.2005 01:32:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyseisiä miehiä on tullut luukutettua viime aikoina kovastikin. varsinkin näin joulun alla frank sinatran ääni tuo sellaisen aidon joulutunnelman.. En mä tiedä mitä keskustelua olen tässä avaamassa. Haluan vaan nostaa noille kavereille hattua. Ja kiinnostaa onko tällä hetkellä ketään elossa olevaa kaveria joka vetäisi vertoja noille? Ei mitään imeliä Il divo laulajia sitte kiitos tähän listaan..
Ja löytyykö muita Sinatra Faneja?? ..täytyy tähän lisätä että aluksi en ikinä tajunnut mikä Sinatrasta teki niin palvotun, mutta nyt kun jotain olen alkanut 25 elossa olovuoden jälkeen musiikista tajuamaan niin tämän mies vaan kasvaa korvissani. Ja Olavi Virta on on toinen kaveri. Kuuntelin peräkkäin Olavia ja Andrea Bocellia ja täytyy sanoa että tais jäädä Bocelli olavin Hopeiselle kuulle kakkoseksi ainakin syvyys asteilla.

mannerheim666
20.12.2005 01:34:11

PS onko ne sikarit avain tuollaiseen pieneen karheuteen äänessä???

Haipuma
20.12.2005 09:37:47

Sinatra on meikäläisellekkin ennen ollut ihan tyhjänpäiväinen showbisnesmies, mutta kuten sanoit, on heppulin ääni ja tuotanto alkanut kovasti kiinnostaa. Mahtavia jazztulkkauksia..

The truth lies within Kesälintu.
insight
20.12.2005 12:02:46

Joo on kyllä kovia laulajia molemmat. Olen samaa mieltä tosta Sinatran joulusoundista.

Calliope
24.03.2012 11:22:48

Uudessa Uncut -lehdessä Randy Newman vastaa kysymyksiin, keskustellaan myös Frank Sinatrasta.
Randystä Sinatra oli hieno laulaja, mutta Sinatrasta tuli laiska.
Nelson Riddle teki hienot sovitukset ja Sinatra tuli studioon, lauloi yhden oton ja se oli siinä. Kaikki epäpuhtaudet ym. nauhalle.

"Your mind makes a promise that your body can't fill"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti