ann4 20.02.2008 20:57:11 | |
---|
Ja en aio maksamaaan nyt mtn, vaan kirjaston ystävä mä oon! Eli mm. tiettyjen laulutekniikan opetusta ja syvällisempääkin tulkintaa laulamisesta! :) |
tanjuli 20.02.2008 22:51:10 | |
---|
Jutta Annala: Pop-laulajan arkipäivä - Solistin opas Mari Koistinen: Tunne kehosi - vapauta äänesi. Äänitimpurin käsikirja. Pamelia S. Phillips: Singing for dummies Oren L. Brown: Discover your voice. How to develop healthy voice habits. Catherine Sadolin: Complete Vocal Technique. [i hear voices but at least they're on tune] |
ann4 21.02.2008 12:18:59 | |
---|
kiiitos ! ........................ |
Burnoutlander 25.02.2008 23:28:27 | |
---|
Jaime Vendera - Raise Your Voice Pitänee tilata jenkeistä ja on englannin kielinen, mutta siinä on KAIKKI ^^ |
ann4 01.03.2008 23:53:02 | |
---|
Lainasin Tarja Hautamäen kirjan Laulajan opas, ja jazz- kohdassa on mainita Sarah Vaughanin äänen tummenttamisesta. Miten tuon tummentamisen voisi opetella ? Ja onko mitään keinoa opetella laulamaan matalammalta ja vahvemmin ? |
tanjuli 02.03.2008 11:42:54 | |
---|
Miten tuon tummentamisen voisi opetella ? Ja onko mitään keinoa opetella laulamaan matalammalta ja vahvemmin ? Noissa mainitsemissani kirjoissa on neuvoja niin tummempaan, kirkkaampaan, matalampaan, korkeampaan, vahvempaan ja kepeämpään äänentuottamiseen. Laulutunnit voi olla se nopeempi tie jos löydät ittelles sopivan opettajan. Kuka löytää ensin sen keskustelun, missä songlover halusi tulla uudeksi Winehouseksi? Siellä oli muistaakseni ihan hyvää listausta noista "how to" -vinkeistä nimenomaan tummempaan, vahvempaan ja matalampaan ääneen. Mä en jotenkin nyt pysty paikallistamaan sitä ketjua... anyone? [i hear voices but at least they're on tune] |
sofianmaailma 02.03.2008 14:02:08 | |
---|
Kuka löytää ensin sen keskustelun, missä songlover halusi tulla uudeksi Winehouseksi? Mä en jotenkin nyt pysty paikallistamaan sitä ketjua... anyone? Kyseinen keskusteluketju on poistettu jostain syystä. Ehkä siksi, että songlover -tunnus ei enää ole käytössä tai jotain...? Laula, älä sodi. |
ann4 02.03.2008 17:15:02 | |
---|
Noissa mainitsemissani kirjoissa on neuvoja niin tummempaan, kirkkaampaan, matalampaan, korkeampaan, vahvempaan ja kepeämpään äänentuottamiseen. Laulutunnit voi olla se nopeempi tie jos löydät ittelles sopivan opettajan. Kuka löytää ensin sen keskustelun, missä songlover halusi tulla uudeksi Winehouseksi? Siellä oli muistaakseni ihan hyvää listausta noista "how to" -vinkeistä nimenomaan tummempaan, vahvempaan ja matalampaan ääneen. Mä en jotenkin nyt pysty paikallistamaan sitä ketjua... anyone? HMm okei :D EN sitten katsonut tarpeeksi tarkkaan. Oisko sulla suositella hyvää opea aloittelijalle ? |
ann4 03.03.2008 09:19:50 | |
---|
eN löytänyt sitä keskustelua. Voi, siit ois olluvarmaankin neuvoja jakaa. No tsekkaan paremmin moi kirjat. |
paavi 04.03.2008 17:27:46 | |
---|
Kyseinen keskusteluketju on poistettu jostain syystä. Ehkä siksi, että songlover -tunnus ei enää ole käytössä tai jotain...? Niin, tosiaan, jos se on poistettu, ihmettelen suuresti. Miksi? Unholy water /Sanguine addiction /Those silver bullets / A last blood benediction |