Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Syna etukenossa..??
1 2 3 4 5 6
Mäkkäri
10.05.2005 21:37:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saatana!! Kun tuli puheeks niin itelle teki mieli joskus 1-2kk sitten mieli kokeilla soittaa sillaan niinku warman ja johansson niin sitte en jaksa ruveta maksaan telineestä mitään 100eeroa niin meillä oli pulupetti otin kannen helvettiin ja rautasahalla poikki pulpetin jaloista hieman vinoon. Sitte laitoin semmosen raudan siihen joka korkeentaa pulpettia lainasin naapurilta hitin ja en jaksa selittää enempää niin nyt koskettimet on noin 45astetta tavallista niinku kenollaan u know!! Ja kustannukset oli 0€ suosittelen niin ja maalasin mustaks :)
 
Rehellinen työ ei kannata eikä oo koskaan kannattanukkaan!!
Adawolf
10.05.2005 22:02:30 (muokattu 10.05.2005 22:02:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saatana!! Kun tuli puheeks niin itelle teki mieli joskus 1-2kk sitten mieli kokeilla soittaa sillaan niinku warman ja johansson niin sitte en jaksa ruveta maksaan telineestä mitään 100eeroa niin meillä oli pulupetti otin kannen helvettiin ja rautasahalla poikki pulpetin jaloista hieman vinoon. Sitte laitoin semmosen raudan siihen joka korkeentaa pulpettia lainasin naapurilta hitin ja en jaksa selittää enempää niin nyt koskettimet on noin 45astetta tavallista niinku kenollaan u know!! Ja kustannukset oli 0€ suosittelen niin ja maalasin mustaks :)
 
Mun täysin ammattimainen sellainen maksoi 38e.
Ja vielä täysin säädettävä.
 
Cirya
10.05.2005 22:12:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun täysin ammattimainen sellainen maksoi 38e.
Ja vielä täysin säädettävä.

 
Johan nyt. Kerros mullekki mistä saa hyviä ständejä nuin halavalla? Mää määrittelen hyvän semmoseks mikä ei keiku tahi huoju soittaessa.
 
Mäkkäri
10.05.2005 22:34:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

äläs tuu kuule sanoon mitään on se 0euroa parempi ku 38!!! Ja kuule ei keiku ja voi seistä semmosten juttujen päällä jne..!! :) toi on hyvä noin!!
 
Rehellinen työ ei kannata eikä oo koskaan kannattanukkaan!!
Mäkkäri
10.05.2005 22:36:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja lisäisin vielä: Totaki voi säätää ottaa lentävän autotallista vetää tosta jostakikohti poikki jaloista ja laittaa vähä kenoon ja hitsaa!! pitäs saaja vaan uus syna...:P
 
Rehellinen työ ei kannata eikä oo koskaan kannattanukkaan!!
Adawolf
11.05.2005 20:31:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johan nyt. Kerros mullekki mistä saa hyviä ständejä nuin halavalla? Mää määrittelen hyvän semmoseks mikä ei keiku tahi huoju soittaessa.
 
Thoomannista sen omani ostin aikoinaan, Quik Lokin sellaisen.
Nykyään siellä näyttäis olevan melko saman tyyppinen teline justiinsa samaan hintaan näköjään :)
 
Ei toi kyllä heilu liikoja ollenkaan.
Niin siis tarkotin pelkästään sitä käännettävää telinettä, en koko ständia
 
http://www.thomann.de/thoiw3_quik_l … sn=1a6ccddfa32086d6a4745df8bf1dd0ab
Noi on vähän pitemmät kuin ne mun, kun oleni sitä hieman sahaillut korgilleni sopivaksi.
 
Mäkkäri
11.05.2005 22:26:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei ota selvää onko toi niinku koko jalusta vai pelkkä toi yläosa joka on kuvasa?
 
Rehellinen työ ei kannata eikä oo koskaan kannattanukkaan!!
_mane
11.05.2005 23:06:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei ota selvää onko toi niinku koko jalusta vai pelkkä toi yläosa joka on kuvasa?
 
Yläosa...
 
Niinkö luulet?
Cirya
11.05.2005 23:42:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thoomannista sen omani ostin aikoinaan, Quik Lokin sellaisen.
Nykyään siellä näyttäis olevan melko saman tyyppinen teline justiinsa samaan hintaan näköjään :)
 
Ei toi kyllä heilu liikoja ollenkaan.
Niin siis tarkotin pelkästään sitä käännettävää telinettä, en koko ständia
 
http://www.thomann.de/thoiw3_quik_l … sn=1a6ccddfa32086d6a4745df8bf1dd0ab
Noi on vähän pitemmät kuin ne mun, kun oleni sitä hieman sahaillut korgilleni sopivaksi.

 
jaaaajaaaa.. no mä jo aattelinki et ei voi saada kunnon hevitilutelinettä tommoseen hintaan. pettymys. näin jo sieluni silmin itseni tiluttamassa stagella wirmanin ja jönssin jalanjäljissä..
 
Adawolf
12.05.2005 15:11:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jaaaajaaaa.. no mä jo aattelinki et ei voi saada kunnon hevitilutelinettä tommoseen hintaan. pettymys. näin jo sieluni silmin itseni tiluttamassa stagella wirmanin ja jönssin jalanjäljissä..
 
Nooh, eikai ne oikeat ständit nyt maksa sen enempää?
Too mun n. 50-60e K&M on khyll pärjänny tosi hyvin sen kans, eikä se kyllä heilu.
 
Xardan
13.05.2005 15:33:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hän tuumas että ranteet pystyy pitään rennompana ku syna on etukenossa. Sinänsä ihan loogista mutta ite oon edelleenki sitä mieltä että kyse on teatterista.
 
Amatöörimeininkiä...Kyllä sen on pakko olla showta ja niinhän se onkin. Onhan se kiva nähdä sormetkin...
 
Music is my life, if not, then hell with me!
hammond
19.05.2005 13:16:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen kohta 20 vuotta soittanut topicissa mainittua soitinta ja pari kuukautta sitten sain ensimmäisen jännetupentulehduksen. Muutin keikoilla ja treeneissä soittoasentoa "etukenoon" mikä kas kummaa oli pelastus ranteille!!!
 
"Rock n roll is maybe dead, but kasari lives forever"
Adawolf
19.05.2005 14:33:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen kohta 20 vuotta soittanut topicissa mainittua soitinta ja pari kuukautta sitten sain ensimmäisen jännetupentulehduksen. Muutin keikoilla ja treeneissä soittoasentoa "etukenoon" mikä kas kummaa oli pelastus ranteille!!!
 
On se vaan vitusti parempi soittaa kenossa :)
 
HK
28.05.2005 19:58:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh, pakko lisätä tähän, vaikka hiukan löysästi aihetta sivuaakin. Tuossa eilen Conan O'brien show:ta satuin tiirailemaan ja vanha tuttu (ainakin suurimmalle osalle) Billy Idol siellä veteli bändeineen uutta comebackia.
 
Enpä ole koskaan nähnyt niin älytöntä kiipparihärdelliä kuin ko. bändin kosketinsoittajalla. Siinä oli kolmekin koskettimistoa noin reiden korkeudella ja lähes pystysuorassa. Onko tuo nyt sitten sitä nykymuotia? Tunsin heti itseni vanhaksi, vaikka nuori kloppi olenkin. :)
 
Ja soitti vielä mokoma kiipparisti välillä selvästi nuotin ohikin. :)
 
Pitäisi näkyä maanantaina uusintana jos subtv näkyy, en ole tosin varma.
 
Peltikorva puupäässä.
Risk
28.05.2005 20:12:57 (muokattu 28.05.2005 20:14:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja soitti vielä mokoma kiipparisti välillä selvästi nuotin ohikin. :)
 
Oli tosiaan mitä tyylikkäin ratkaisu mutta soittiko se siinä jotain? Mä en kuullu siitä kosketinsoittajasta mitään. (En kylläkään nähnyt ihan koko settiä.)
 
Adawolf
29.05.2005 13:11:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh, pakko lisätä tähän, vaikka hiukan löysästi aihetta sivuaakin. Tuossa eilen Conan O'brien show:ta satuin tiirailemaan ja vanha tuttu (ainakin suurimmalle osalle) Billy Idol siellä veteli bändeineen uutta comebackia.
 
Enpä ole koskaan nähnyt niin älytöntä kiipparihärdelliä kuin ko. bändin kosketinsoittajalla. Siinä oli kolmekin koskettimistoa noin reiden korkeudella ja lähes pystysuorassa. Onko tuo nyt sitten sitä nykymuotia? Tunsin heti itseni vanhaksi, vaikka nuori kloppi olenkin. :)
 
Ja soitti vielä mokoma kiipparisti välillä selvästi nuotin ohikin. :)
 
Pitäisi näkyä maanantaina uusintana jos subtv näkyy, en ole tosin varma.

 
En kyllä katsonut Conania, mutta eikö Derek Sherinian ole ollut Idolin taustabändissä jo kauan aikaa?
Sillähän on sellaset hirmuset kiipparihärdellit
 
fidZi
29.05.2005 19:40:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.dereksherinian.com/image … allery/billyidol/derekbillyTO03.jpg
 
Siinä etukenoa à Sherinian.
 
Enfants, ne courez pas dans les forêts de l'Ardèche sans un pantalon long.
HK
31.05.2005 17:28:21 (muokattu 31.05.2005 17:28:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.dereksherinian.com/image … allery/billyidol/derekbillyTO03.jpg
 
Siinä etukenoa à Sherinian.

 
Heh juu, tuolta se näytti, tosin ainakin yhden mustan Triton extremen tunnistin seasta. Kyllä sieltä välistä semmoista outoa stringisoundia kuului välistä hiukan haparoiden siinä hitaammassa kappaleessa, mahtoikohan sitten olla uudempaa tuotantoa kun en tunnistanut lainkaan.
 
Peltikorva puupäässä.
Resonance
01.06.2005 15:51:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite maksoin telineestä ja kallistuspaloista 55€.
 
Soitat syntikkaa? Ootsä joku räppijätkä!?!?!?
Artu Pupunuss
10.06.2005 09:16:04 (muokattu 10.06.2005 09:16:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä muuten Helsingistä (tai muualta pk-seudulta, tai postimyynnistä) saisi inhimillisen hintaisen tukevan syntikkatelineen? Tällä hetkellä mulla on ainoastaan vääntynyt, huojuva x-mallinen teline, joka on turhan hutera Yamaha Ex-seiskalleni (15 kg). Ständin pitäisi olla myös säädettävissä, niin että sillä tällainen 2-metrinenkin pystyisi tarvittaessa soittamaan seisaaltaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «