Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Halpa ja hyvä pianomoduli
1 2
baron
10.11.2003 10:25:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin kummalliselta kuin se ehkä kuulostaakin, realistisen pianosoundin luomisessa erittäin tärkeää itse soundin lisäksi on pianopainotettu koskettimisto. Ilman sitä soittoon ei saa dynamiikkaa, joka muodostaa olennaisen osan pianon äänestä.
 
Ei kai tossa ole mitään kummallista.
Ethän sä saa kunnon kitarasoundiakaan koskettimilla, vaikka olisi kuinka hyvät samplet.
 
aleq
15.01.2010 17:20:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen etsimässä juuri otsikon mukaista rakkinetta ja nykyään tarjonta on hieman erilaista kuin ketjun viimeisimpien viestien jälkeen... Heräisiköhän joku palstalta vielä kirjoittamaan, että mistä saisi nykyään mahdollisimman samanlaisen vehkeen, kuin tuo Alesis NanoPiano on? Se kun täyttää vaatimukseni aivan täydellisesti.
 
JPQ
15.01.2010 17:27:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Ei kai tossa ole mitään kummallista.
Ethän sä saa kunnon kitarasoundiakaan koskettimilla, vaikka olisi kuinka hyvät samplet.

 
Yllättävän hyviä saa mutta joo aina siitä jotain tuntuu uupuvan ja sitten joidenkin lähteiden soundi jos onkin jo kohtuudella soitettavissa niin sävy on sellainen ettei tykkää kuten Yamahan synani nylon kitarat (no onneksi muita nakki sormelle löytyy) sanoisin mitä varmasti aitoa olen kuullut noista uupuu jotain tai oikeastaan mielummin noissa liikaa jotain.
ps. äänentoisto on olennaista aina.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
HK
24.01.2010 08:29:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja 7:ssa vuodessa on tuokin osasto vähän kehittynyt.
 
Peltikorva puupäässä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «