Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: X-jalustat koskettimille
1 2
venalait
12.07.2003 16:15:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä te pidätte alla? Bespeco, Basix vai joku muu? Itse taidan ostaa jomman kumman. Bespeco lähtee Tampereen musiikista 45 € ja Basix esim. Hämeenlinnan musiikkiliikkeestä 37€. Kertokaahan.
 
noir
12.07.2003 16:19:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan pöytäpinta-alalla lepää. Mitään muuta siihen ei mahdukaan, mutta ennen syksyä en osta enää mitään.
 
Knowledge is power, France is bacon.
Snowblind
12.07.2003 17:11:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pöytä saa kelvata nyt siihen asti kunnes saa sellaisen hienon itsetehdyn "derek sherinian" ständin.
 
Joo
rkokkonen
12.07.2003 19:12:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pääjalustana Ultimaten Apex ständi, sivussa entinen QuickLok, sarjaa "tosi köykänen mut kestävä". Hintaa en muista mutta ei se paljoa ollu.
 
The Theoretical Maximal Value For Potential. Spatio-Temporality Inverted. Space And Time Are Turned Inside Out. Home
jeje
12.07.2003 22:27:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä te pidätte alla? Bespeco, Basix vai joku muu? Itse taidan ostaa jomman kumman. Bespeco lähtee Tampereen musiikista 45 € ja Basix esim. Hämeenlinnan musiikkiliikkeestä 37€. Kertokaahan.
 
nurkista löytyy 3 kpl quick-lok standeja, tosin 2 niistä jo niin mutkalla et ei koneet meinaa pysyä päällä joten piti hommata taas uusi quick-lok, eikä tainnu maksaa ku vajaa 90 €..
 
venalait
13.07.2003 13:26:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistäs sais sellaisen isoon pöydän edullisesti? Masku, Asko, Isku, Europe möbel, Sotka, Ikea Joku muu mikä?
 
hahuusko
14.07.2003 15:11:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

K&M 18950 -teline (http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_km_18950_prodinfo.html löytyy. Todella tukeva teline ja istuen soitettaessa polvet mahtuvat mukavasti koskettimien alle (mikä X-jalustan kanssa voi tuottaa vähän ongelmia, siksi tuon telineen hankinkin).
 
noir
14.07.2003 15:16:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

K&M 18950 -teline
 
Pätevän oloinen. Noissa X-tuissa onkin juuri tuo jalkojen mahtuminen ongelmallista.
 
Knowledge is power, France is bacon.
venalait
17.07.2003 11:09:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä yksiputkisessa mallissa jalat mahtuu mukavasti alle. Kaksiputkinen siis vahvistetumpi malli on sitten huonompi.
 
Eddy
22.07.2003 04:21:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En löytänyt tähän hätään tyyppiä tai edes merkkiä tästä stondiksesta mikä mulla on mut koitan selailla vähän arkistoja.Ostin 10 vuotta vuotta sitten Fasulta noin 700mk.Menee pieneen tilaan,toimii istuten/seisten,laajenettavissa aika isoksi kokonaisuudeksi (lisäsälää oli ainakin tilattavissa vielä pari vuotta sitten).Kaikissa neljässä jalassa porrastettu korkeudensäätö(jos ahdas soittokoroke ni pari jalkaa voi sijoittaa lattialle-ellei koroke sijaitse kovin korkealla).Tukevin ja kaikinpuolin ehdottomasti paras teline johon olen törmännyt.Jos on vaan yks kiippari ja vetää vaan himassa ni voihan sen nostaa pöydälle mut se pöydän roudaaminen keikoille ei oo välttämättä kovin kivaa.Mulla on sen verran painavat kiipparit (piano n.50kg+pari synaa siihen päälle)et ois aika riskialtista nostaa näitä mihinkään x-telineelle.Ja keikoilla joissa käytän vain synaa ni tää toimii hyvin siinäkin.Ite en oo törmänny yhteenkään hyvään x-telineeseen(ne huojuu,ei jalkatilaa ym.ym...)
 
erno p
22.07.2003 07:12:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistäs sais sellaisen isoon pöydän edullisesti? Masku, Asko, Isku, Europe möbel, Sotka, Ikea Joku muu mikä?
 
Viimeinen vaihtoehto, mars mars kierrätyskeskukseen tai kirpparille. Ei maksa paljoa.
 
isojussi
23.07.2003 01:01:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite en oo törmänny yhteenkään hyvään x-telineeseen(ne huojuu,ei jalkatilaa ym.ym...)
 
Mulla on - yhden levyseppäkaverini tekemä. Ja kestää vaikka tällasenkin reilusti toistasataakilosen äijän painon - tarvittaessa. On kokeiltu!
 
Osta mut - ma olen kaupan!
HK
23.07.2003 02:17:49 (muokattu 23.07.2003 02:18:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikälienee Tampereen musiikista aikanaan 180 markalla ostettu tuommonen peltihärpäke. Taitaa olla merkiltään speedlock bespeco, tjsp. Hiukan hutera virus kb:n painoiselle vehkeelle mutta hyvin on kestänyt.
 
Peltikorva puupäässä.
BaariMikko
23.07.2003 02:49:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Quick-lok, ja hyvin mahtuu jalat.
 
"Ensin puhutaan naisista ja viinasta ja sen jälkeen rumpali alkaa höpöttämään omista kannuistaan"
pikkumikko
23.07.2003 13:04:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

QuickLockin yksiputkinen on, ja hyvin kestää korgin trinityn ja X5:n, joskin hieman huojahtelee. Kakkoskerros on itse tehty 16€ maksavista BasiXin osista ja alakerta tais maksaa jotain 30€. Yleisesti ottaen on raudalla aika hirvittävä hinta noissa vehkeissä, ja varmuudella tulenkin tekemään ständit tästä edespäin itse.
 
assassin
23.07.2003 23:25:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täältäkin löytyy QuickLokin yksiputkinen ständi. Kestää hyvin painoa, kevyt roudata, eikä huoju, jollei tahallaan ala voimalla huojuttaa.
 
Ihminen, jolla ei olisi mielikuvitusta, ei pelkäisi mitään.
Barry
25.07.2003 13:41:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Quick-lok, ja hyvin mahtuu jalat.
 
Joo, mulla on sellanen kakstasonen. On yllättävän tukevakin, mutta en tiedä kestäskö ihan täyspitkää digipianoa..
 
BaariMikko
28.07.2003 16:30:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mutta en tiedä kestäskö ihan täyspitkää digipianoa..
 
Hyvin on tuo kaksiputkinen kestänyt S80:n tähän mennessä.
 
"Ensin puhutaan naisista ja viinasta ja sen jälkeen rumpali alkaa höpöttämään omista kannuistaan"
piksi
02.08.2003 02:08:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, mulla on sellanen kakstasonen. On yllättävän tukevakin, mutta en tiedä kestäskö ihan täyspitkää digipianoa..
 
Itselläni on Quicklokin kaksitasonen ständi, ja sanoisinpa että hyvin on kestänyt Doepferin 22 kiloista koskettimistoa ja 10 kilon Z1:tä. vähän huojuu kun soittaa tunteella mutta tukevasti on pysynyt paikallaan vuoden päivät.
 
Thommy
22.08.2003 10:13:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on käytössä Quick-lok:in järein tupla-X ylätaso raudoilla. Kantanut hyvin kolme vuotta erinäisiä kokoonpanoja: Triton & Trinity ja tällä hetkellä Sp-500 ja Triton. Painoa soittimilla yhteensä liki 40 kg
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «