Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cme uf8 Midikiipparin kosketin ongelma
1
kale1
23.12.2017 09:22:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt tarvis asiantuntevaa apua. Eli omistan Cme uf8 kosketinsoittimen.olen tyytyväinen tatsiin ja muutenkin hyvä peli kaikinpuolin tällaiseen kotisoitteluun.mutta muutamassa koskettimessa on vähän vikaa.eli jos painan samaa kosketinta erittäin nopeasti useita kertoja niin ääni häviää tai vaimenee kokonaan.taitaa neljässä koskettimessa olla sama vika.osaisiko kukaan kertoa mikä vialla? Pystyykö kotikonstein korjaa vai täytyykö viedä korjattavaksi? Ja saa ehdottaa soitinhuolto paikkoja mieluiten Helsingin seudulta.tai jos täältä löytyy asian osaavaa korjaajaa niin voi laittaa viestiä mulle niin sovitaan asiasta :)
 
ajansävel
23.12.2017 09:38:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseisellä laitteella taitaa olla koskettimisto-ongelmat yleisiä, koska kun googlaa " cme uf8 key problem ", niin melko runsaasti tulee osumia ja jopa youtube-videoita korjausproseduurin suorittamisesta. Jos alkaa itse availemaan laitetta, on suotavaa omata kokemusta elektronisten laitteiden huoltamisesta, ettei homman valmistuttua jää kovin runsaasti osia yli.
 
kale1
23.12.2017 10:18:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok! Eli ehdotuksia edullisista huoltopaikoista vaan tänne tai sitten yv:nä jos löytyy asianosaava hemmoa täältä :) itsellä tuossa roland soniccell kiinni ja tyytyväinen olen.mutta tässä kun just aloittanut soittoharrastuksen uudestaan ja tarkoitus ihan tosissaan alkaa vääntää biisejä ja äänittelemään niin kyllä toi vähän häiritsee vaikka ei paljoa perussoittoon vaikuta.persaukinen kun oon niin ei oo vaan varaa ostella mitää kalliita täysmittaisia kiippareita.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «