Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha MO6 split oktaavitransponointi
1
sorshan
22.11.2017 20:56:10 (muokattu 22.11.2017 21:25:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Neuvokaas, kun mun mielestä manuaalin valikko/välilehti-info ei pidä paikkaansa ja google ei kerro. Ko. synan performancen edit-tilan valikot ja välilehdet on mun mielestä poikkeavat manuaaliin verrattuna, ei löydy neuvottua tone sivun tune välilehdykkäistä ei sitten millään. Eli, kun splittaan, miten pystyn transponoimaan osiot järkeviin oktaavialoihin. Ei ole uusin syna ei, mutta nyt on tarvis ja jonkun on pakko tää tietää!
 
Kaakatus
30.11.2017 13:07:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitteen olen myynyt jo ajat sitten, mutta muistaakseni homma meni jotakuinkin painamalla aluksi EDIT ja sen jälkeen yhtä käytössä olevista elementeistä (numerot 1-4), jolloin pääset editoimaan kyseisen elementin asetuksia. Sieltä sitten kahlaamaan välilehtiä. Sivulta 53 löytyy kuvat: http://download.yamaha.com/api/asse … en&site=ae.yamaha.com&asset_id=7429
 
Elementtien välillä voi liikkua lennossa noilla 1-4 painikkeilla eli muistaakseni LIMIT-välilehdeltä voit määritellä splitin paikan ja PITCH -välilehdeltä sitten transponoida.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «