Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Synän maalaus--
1
rabitti88
03.10.2017 10:02:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ajatellut maalavani tai maalauttavani synän M1 ulkopuolen. Tahtoisin siis kyellä millä maalilla alan toteuttaa sitä.. Onko muilla kokemusta synien maalailusta.. ? Toinen vaihtoehto olisi se yli teipata..
 
keräiliä himoitsen jo lisää kiippareita. Varsinkin lisää rolandia...
teroyk
03.10.2017 19:55:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rabitti88: Olen ajatellut maalavani tai maalauttavani synän M1 ulkopuolen.
 
Anteeksi, mutta pakko kysyä, että miksi?
 
janik
04.10.2017 00:10:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotain muoville sopivaa pohjamaalia/tartuntaa ja siihen sitten maalit ja lakat päälle.
 
rabitti88
04.10.2017 14:19:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi teen nin on se, että eräs projektin tavaramerkki on siniset/valkoiset soittimet ja tämä ei nyt liity mitenkään itsenäisyyteen. Vaan Coloursound ry:n keula bändiin bluesky tai Skyblue..
 
keräiliä himoitsen jo lisää kiippareita. Varsinkin lisää rolandia...
Antti1
04.10.2017 14:43:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos jälleenmyyntiarvo tuollaisen soittimen kohdalla kiinnostaa lainkaan, niin mä tekisin sen teippaamalla. Muutenkin huomattavasti helpompi operaatio.
Vessajono
04.10.2017 18:47:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Jos jälleenmyyntiarvo tuollaisen soittimen kohdalla kiinnostaa lainkaan, niin mä tekisin sen teippaamalla. Muutenkin huomattavasti helpompi operaatio.
 
No M1:n jälleenmyyntiarvo lienee joka tapauksessa pikku hiljaa ne bensakulut mitä tulee siitä ku vie sen SER-keräykseen.
 
Lennu: Mene paskaan, Pink Floyd on maailman paras pändi. Parempi ku Santa Cruz. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 351
rabitti88
04.10.2017 19:25:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä jos mä myyyn M1 niin mulla on silloin kuumetta, toki voisin olla kiinnostunut ostaa samanlaisen toisenkin... Hintaluokassa 50-150e.
 
keräiliä himoitsen jo lisää kiippareita. Varsinkin lisää rolandia...
teroyk
10.10.2017 20:11:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: No M1:n jälleenmyyntiarvo lienee joka tapauksessa pikku hiljaa ne bensakulut mitä tulee siitä ku vie sen SER-keräykseen.
 
Minä voin kyllä bensakuluja maksaa, jos tuo minulle kierrätykseen :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «