Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha YC - 10
1
keskiaikainen huilu
22.11.2016 09:49:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaisiko joku kertoa kyseisetä soittimesta jotain informatiota? Löysin kyseisen vehkeen pölyyntymässä vanhempieni varastosta ja näyttäisi ja kuulostaisi olevan ihan soiva peli.
 
oksatboys
22.11.2016 11:32:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

YC-sarja on yamahan keikkaurkumallisto 60-70-luvuilta. Laadukkaita ja kestäviä pelejä eikä kannata sekoittaa yammun kotiurkuihin. Myös paljon parempia kuin Eko tigerit ja muut italian ihmeet (kokemusta on :D). Soundit on ehtaa tavaraa, lähtee doorsit ja muut. Suomessa noita on käyttänyt ainakin Safka (Hassisenkone, Juice), joka veti YC25D:llä ja käsittääkseni 22 pistepirkoilla oli toi YC-10 tai olikohan YC-20.
Mulla on toi YC-25D.
 
Tuolla on jotain infoa:
http://www.combo-organ.com/Yamaha/yamaha.htm
 
EP
23.11.2016 06:44:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

keskiaikainen huilu: Osaisiko joku kertoa kyseisetä soittimesta jotain informatiota? Löysin kyseisen vehkeen pölyyntymässä vanhempieni varastosta ja näyttäisi ja kuulostaisi olevan ihan soiva peli.
 
Upeet soundit, tykkään!
Ei kannata hukata.
 
keskiaikainen huilu
24.11.2016 12:03:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelin luopua kapistuksesta kun ei itsellä oikein ole käyttöä kyseiselle vehkeelle. Eli jos jotakuta kiinnostaa tämä soitin niin pureskellaan hinta sopivaksi ja soitinkin saa varmaan arvoisensa kodin.
 
KoskPaavo
30.11.2016 00:35:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Upeet soundit, tykkään!
Ei kannata hukata.

 
No huh, kalloporahan se on. Kuka tuota jaksais kuunnella edes viittä kappaletta.?
Mulla on ollut noita , japanilaisia ja italialaisia, sitten tuli WLM ,oli ihan eri planeetalta. Ei tästä enempää.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
EP
30.11.2016 08:07:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: No huh, kalloporahan se on. Kuka tuota jaksais kuunnella edes viittä kappaletta.?
Mulla on ollut noita , japanilaisia ja italialaisia, sitten tuli WLM ,oli ihan eri planeetalta. Ei tästä enempää.

 
Väitän, että sopii johonkin kohtaan paremmin kun Hammondit + muut kloonit.
 
tonecab
30.11.2016 08:34:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Väitän, että sopii johonkin kohtaan paremmin kun Hammondit + muut kloonit.
 
Joo, mutta Yamahan urut kuuluu vain nipin napin siihen "oikealla tavalla paska soundi"-sarjaan. Hammond tulee onneksi jatkamaan omassa ylhäisessä yksinäisyydessään, sitä ei pysty haastamaan enää kukaan.
 
musamies
30.11.2016 20:36:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: No huh, kalloporahan se on. Kuka tuota jaksais kuunnella edes viittä kappaletta.?
Mulla on ollut noita , japanilaisia ja italialaisia, sitten tuli WLM ,oli ihan eri planeetalta. Ei tästä enempää.

 
Eko Tigerin kohdalla mun taidot ja luovuus loppui kesken, että sais kovin moneen biisiin kuulostaa hyvältä. Yamaha olis siihen verrattuna helpompi, mutta vaatis tietysti oikean musiikkityylin mihinkä sopisi.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «