Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kannattaako ostaa Thomann DP-sarjan digipianoa?
1
roope91
25.02.2016 00:24:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei! Olen luokanopettajaopiskelija Savonlinnasta ja sivuaineena opiskelen musiikinopettajaksi. Pianoa on tullut pimputeltua muutenkin jo 17 vuotta, mutta koska omaa akustistapianoa Lahdesta ei ole mahdollista saada pieneen puukerrostaloon niin on tullut aika osta digitaalipiano. Onko siis näissä thomannin verkkokaupan omissa thomann dp- digipiano sarjassa mitään mieltä? Opiskelija budjetti on hintahaitari eli käytännössä joku 300-600€ sais pianolla olla hintalapussa. Onko kokemuksia esimerkiksi soittotuntumasta ja äänenlaadusta jne?
 
Auttakeehan minua jookos!:)
 
Roope P
 
roope91
01.03.2016 21:35:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaisko joku jelppiä?:/
 
musamies
01.03.2016 23:11:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

roope91: Osaisko joku jelppiä?:/
 
Ei nyt ihan sika hyvältä idealta kuulosta. Mä menettelisin niin jos sul kuitenkin on pianonsoittotaustaa ja vielä musiikinopettajaopintoja, mee johonkin hyvin kiippareiden osalta varustettuu liikkeeseen kokeilemaan rauhassa mielellään samoilla kuulokkeilla minkä tasoisella vehkeellä tykkäät soittaa.
 
Kun sopiva on löytynyt, siirryt vasta sitten hankintatoimiin joko uutena tai käytettynä.
 
KanttoriPiiparinen
06.03.2016 16:46:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

musamies: Ei nyt ihan sika hyvältä idealta kuulosta. Mä menettelisin niin jos sul kuitenkin on pianonsoittotaustaa ja vielä musiikinopettajaopintoja, mee johonkin hyvin kiippareiden osalta varustettuu liikkeeseen kokeilemaan rauhassa mielellään samoilla kuulokkeilla minkä tasoisella vehkeellä tykkäät soittaa.
 
Kun sopiva on löytynyt, siirryt vasta sitten hankintatoimiin joko uutena tai käytettynä.

 
Olen musamiehen kanssa samaa mieltä. Uusi tai käytetty, kokoeile ja kuuntele ensin.
 
Nuotin vieressä on aina tilaa...
roope91
21.03.2016 00:20:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «