Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Omistatko Roland FP 50 tai RD 300-koskettimen?
1
LuluBand
10.11.2015 09:58:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen hankkimassa jomman kumman ylläolevista synoista, mutta niitä ei ole löytynyt kaupoista. Haluaisin päästä kokeilemaan molempia ennen kuin päätän minkä niistä ostan, joten mietin että jos joku täällä (Jonka asuinkunta on Uusimaa) omistaa Roland FP 50, tai RD-300-synan, olisiko mahdollista että voisin kokeilla sitä?
 
Hieman outo ehdotus, mutta kun nää merkit on ainoastaan verkkokaupoissa niin olisi hyvä koittaa niitä ennen ostamista!!
 
kiits!
 
// Aino
 
EP
10.11.2015 12:05:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LuluBand: Olen hankkimassa jomman kumman ylläolevista synoista, mutta niitä ei ole löytynyt kaupoista. Haluaisin päästä kokeilemaan molempia ennen kuin päätän minkä niistä ostan, joten mietin että jos joku täällä (Jonka asuinkunta on Uusimaa) omistaa Roland FP 50, tai RD-300-synan, olisiko mahdollista että voisin kokeilla sitä?
 
Hieman outo ehdotus, mutta kun nää merkit on ainoastaan verkkokaupoissa niin olisi hyvä koittaa niitä ennen ostamista!!
 
kiits!
 
// Aino

 
Oletko kysynyt tuolta:
 
https://www.roland.fi/company
 
Sijainti Vantaa, oon käyny siellä yhtä laitetta kokeilemassa kun ei ollut missään liikkeessä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «