Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Wurlitzer ES 4601
1
matkiv
10.03.2015 18:13:07 (muokattu 10.03.2015 18:16:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pahoittelen tekstin pientä epämääräisyyttä, urut ja kyseinen yksilö ei oikein ole ominta alaani. Eli ilmeisesti otsikonmukainen yksilö, Wurlitzer ES 4601, löytyy seurakunnaltamme Turusta. Valmistettu ilmeisesti 1950-luvun alussa. Kuuleman mukaan erittäin harvinainen Suomen oloissa ja luonnehdittu keräilykappaleeksi. Ollut meillä vuosikausia käyttämättömänä ja nyt pohdimme vakavasti sen myymistä ja realisoimista rahaksi muiden äänilaitehankintojen hyväksi. Kyseisen yksilön pitäisi olla soittokunnossa. Itse en ole koskaan sillä soittanut. Jos sinulla on tietoa laitteesta tai sen arvosta yms. tai tiedät jonkun joka voisi olla laitteesta kiinnostunut, niin välitäpä tietoa ja laita minulle viestiä. Myymisestä ei ole vielä tehty päätöstä. Nyt vain yritämme saada haarukoitua sen arvoa ja sitä, onko tällaiselle soittimelle kiinnostusta.
 
musamies
11.03.2015 20:40:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

matkiv: Pahoittelen tekstin pientä epämääräisyyttä, urut ja kyseinen yksilö ei oikein ole ominta alaani. Eli ilmeisesti otsikonmukainen yksilö, Wurlitzer ES 4601, löytyy seurakunnaltamme Turusta. Valmistettu ilmeisesti 1950-luvun alussa. Kuuleman mukaan erittäin harvinainen Suomen oloissa ja luonnehdittu keräilykappaleeksi. Ollut meillä vuosikausia käyttämättömänä ja nyt pohdimme vakavasti sen myymistä ja realisoimista rahaksi muiden äänilaitehankintojen hyväksi. Kyseisen yksilön pitäisi olla soittokunnossa. Itse en ole koskaan sillä soittanut. Jos sinulla on tietoa laitteesta tai sen arvosta yms. tai tiedät jonkun joka voisi olla laitteesta kiinnostunut, niin välitäpä tietoa ja laita minulle viestiä. Myymisestä ei ole vielä tehty päätöstä. Nyt vain yritämme saada haarukoitua sen arvoa ja sitä, onko tällaiselle soittimelle kiinnostusta.
 
Tässä juuri sen tapainen asia, johonka itsellä on mielenkiintoa perehtyä!
 
Laitoin pikaviestiä ja voin olla osaltaan tukenanne, jotta urulle löytyy mielekäs tulevaisuus. Kiinnostaisi vaihtaa muutama sana sellaisen kanssa, joka tuolla on soittanut ja kokeilla itsekin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «