Muusikoiden.net
08.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuinka monta Rhodes-pianoa?
1
matkalaukku
25.12.2014 13:23:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on aika "vedenpitävää tietoa", että Suomessa olis about 80 RhSc-73.
Näistä Fasu toi aikanaan 25-35 kpl ja vain muutaman yksittäisen -88.

Sitten on vielä staget "viisneloset" ja pianobassot.
Minkähän verran niitä on?

tuquoque
25.12.2014 16:45:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika vaikea veikata, nämä kun kulkee yli rajojen edes ja takaisin. Omani on tullut viime vuonna Ruotsin puolelta, eli siellä on nyt yksi vähemmän ja meillä taas yksi enemmän.

m.
matkalaukku
25.12.2014 21:53:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuquoque: Aika vaikea veikata, nämä kun kulkee yli rajojen edes ja takaisin. Omani on tullut viime vuonna Ruotsin puolelta, eli siellä on nyt yksi vähemmän ja meillä taas yksi enemmän.

Samaan johtopäätelmään olen itsekin päätynyt. Ruotsista on rantautunut useampikin soittopeli tänne.
Suitcase ainakin oli 70-luvun alussa vielä törkeän kallis vekotin.

Eka oma "markku ykkönen", jonka ostin 80-luvun alussa taisi maksaa tasan 1000 markkaa, eikä sekään ollut silloin minusta halpa.
Muutamaa vuotta aiemmin hommatusta WurliTzerista maksoin tutunkauppoina vaivaiset 200 markkaa, eikä kummastakaan hienosta instrumentista ole tietoakaan missä ne on nyt. Sääli.

74-Suitcase, jonka ostin muutama vuosi sitten, maksoikin jo sitten sen verran, että useat ystäväni pitävät minua järkensä menettäneeltä:)

tuquoque
27.12.2014 13:54:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arvokkaitahan nämä tuppaa olemaan, mutta halpoja ei ole Vintage Viben uudetkaan. Että siihen nähden hinnat on kyllä ihan kohdillaan. Lisänä ihan aidot vintage vibat. 200 euron Wurli olisi kyllä kiva löytää...

m.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti